رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 شهریور 1393 - 13:48
  • کد خبر : ۱۵۳۴
  • چاپ خبر : فریدون آسرایی کمک مالی را به ریختن آب یخ ترجیح میدهد

فریدون آسرایی کمک مالی را به ریختن آب یخ ترجیح میدهد

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: در یک عصر تابستانی تماسی با فریدون آسرایی داشتیم تا با این هنرمند ، گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم. هنرمندی که کارهایی همچون “سلام” و “گل هیاهو” را اجرا کرد تا با این آهنگ ها خاطره هایی ساخته شود. فریدون آسرایی در حال حاضر هیچ تک آهنگی برای پخش ندارد و مشغول […]

صفحه موسیقی-شایان رسول زاده: در یک عصر تابستانی تماسی با فریدون آسرایی داشتیم تا با این هنرمند ، گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

هنرمندی که کارهایی همچون “سلام” و “گل هیاهو” را اجرا کرد تا با این آهنگ ها خاطره هایی ساخته شود.

فریدون آسرایی در حال حاضر هیچ تک آهنگی برای پخش ندارد و مشغول تولید آلبوم خود میباشد ، آلبومی که حتما شندیدنی خواهد بود و گل خواهد کرد.

در این آلبوم فریدون آسرایی با  افرادی همچون بهروز صفاریان،امید محرم زاده،مهران خالصی،بهنام کریمی و چندی از هنرمدان جوان دیگر همکاری میکند.

وی از مردم و سلیقه هایشان میگوید،سلیقه هایی که عوض شده اند و دیگر مثل قبل نیستند و میگوید باید دید که مردم راجع به آلبوم چه نظر هایی خواهند داد.

شاید برای هواداران جالب باشد که آقای آسرایی در چالش سطل آب دعوت شده اند اما نظر ایشان بر این است که کمک های مالی بیشتر میتواند به بیماران کمک کند،اصل موضوع ریختن آب یخ نیست و دیگر دارد لوس میشود.

در پایان این را هم اضافه کنیم که فریدون آسرایی تا انتشار آلبوم هیچ کنسرتی نخواهد داشت و کنسرت این خواننده محبوب به احتمال زیاد در مهر ماه اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه