رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 دی 1402 - 13:08
  • کد خبر : ۲۰۴۱۵
  • چاپ خبر : آلبوم «قاصدک و عشق…» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود

آلبوم «قاصدک و عشق…» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود

آیین رونمایی آلبوم موسیقی «قاصدک و عشق…» به خوانندگی مهدی محمدی پنجشنبه ۱۴ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین رونمایی آلبوم موسیقی «قاصدک و عشق…» به خوانندگی مهدی محمدی پنجشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۶ با حضور هنردوستان و اهالی فرهنگ […]

آیین رونمایی آلبوم موسیقی «قاصدک و عشق…» به خوانندگی مهدی محمدی پنجشنبه ۱۴ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین رونمایی آلبوم موسیقی «قاصدک و عشق…» به خوانندگی مهدی محمدی پنجشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۶ با حضور هنردوستان و اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی هنری فرهیزش، موسسه ساز و آواز مهر، گروه موسیقی کوچه‌ باغ و فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود و در آن آلبوم موسیقی «قاصدک و عشق…» که در دستگاه شور و آواز دشتی ساخته شده، رونمایی خواهد شد.

مقدمه شور (شرح عشق)، تصنیف رنگ‌پریده با شعر نیما یوشیج، ضربی فصل‌ها و آواز دشتی، دونوازی کمانچه و سنتور، تصنیف قاصدک با شعر مهدی اخوان ثالث، ساز و آواز با شعری از مثنوی مولانا و چهارمضراب مهرافروز هفت قطعه این آلبوم است.

در این برنامه نشستی پژوهشی نیز با موضوع پیوند شعر نو و موسیقی ایرانی با سخنرانی حمیدرضا نوربخش خواننده و مدرس آواز، رضا توسلی نوازنده و پژوهشگر شعر و موسیقی، امیرحامد موسوی کارشناس و پژوهشگر فرهنگی و شاهرخ (احمد) سرلک نوازنده و آهنگساز آلبوم پیش‌بینی شده است. تجلیل از مرتضی جوهری خواننده پیشکسوت، سخنرانی مهدی خسروانی مدیر موسسه ساز و آواز مهر و اجرای قطعات تازه گروه کوچه‌باغ بخش‌های دیگر برنامه خواهد بود.

نوازندگان آلبوم و اجرای زنده عبارت‌اند از: داریوش قانع (نی)، مرتضی فتحی (کمانچه)، پندار پورکمیلیان (تار)، امیرحسین وفایی (عود)، پوریا ارجمندتبار (بم تار)، یاسر مدیرروستا (سه‌تار)، محمدرضا میرحسینی (تنبک)، امین دارابی (دف و دایره) و شاهرخ سرلک (سنتور).

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

اخبار مرتبط:

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران

«اجرای هفت گروه موسیقی» در فرهنگسرای ارسباران

شانزدهمین شب موسیقی ارسباران و اجرای ارکستر ورشینا

پانزدهمین شب موسیقی ارسباران و اجرای موسیقی فلامنکو

گروه موسیقی «معروفی» در فرهنگسرای ارسباران اجرا می کند

«صمت» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

همکاری مجدد شهرام صارمی با فرهنگسرای ارسباران

رونمایی از آلبوم کیوان ساکت در ارسباران

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه