رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 آذر 1402 - 15:18
  • کد خبر : ۱۹۹۹۹
  • چاپ خبر : نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم دی‌ با هفت اجرای مختلف موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی روز شنبه دوم دی‌ ماه ساعت ۱۸ با هفت اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران […]

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم دی‌ با هفت اجرای مختلف موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی روز شنبه دوم دی‌ ماه ساعت ۱۸ با هفت اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

اجراهای این نشست شامل تک‌نوازی دف و آواز گروه پیرخلیلی، گروه هنرمندان اراک به سرپرستی کامبیز عباسی، تک‌نوازی کمانچه توسط کوروش خوب‌بخت، گروه حامد مهرآبادی، گروه کوبه‌ای «هم‌نوا» به سرپرستی مجید آهنگر، ساز و آواز علی شیرازی (آواز) و محمد خالقی (سه‌تار) و گروه «بچه‌های سیب سرخ» به سرپرستی رضا فرهمند است.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. ضمن اینکه معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده، رویدادهای پراهمیت موسیقی از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط:

«اجرای هفت گروه موسیقی» در فرهنگسرای ارسباران

شانزدهمین شب موسیقی ارسباران و اجرای ارکستر ورشینا

پانزدهمین شب موسیقی ارسباران و اجرای موسیقی فلامنکو

گروه موسیقی «معروفی» در فرهنگسرای ارسباران اجرا می کند

«صمت» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

همکاری مجدد شهرام صارمی با فرهنگسرای ارسباران

رونمایی از آلبوم کیوان ساکت در ارسباران

کتاب «هفت دستگاه» در فرهنگسرای ارسباران معرفی می شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه