رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 آذر 1402 - 12:36
  • کد خبر : ۱۹۷۷۴
  • چاپ خبر : حسام اینانلو «داستان کوتاه درختان تو» را روایت می کند

حسام اینانلو «داستان کوتاه درختان تو» را روایت می کند

«داستان کوتاه درختان تو» عنوان تازه ترین پروژه موسیقایی حسام اینانلو آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی است که به تازگی در قالب همکاری با دو نوازنده خارجی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. آلبوم «داستان کوتاه درختان تو- The Short Tale of Your Tresses» عنوان یکی از تازه ترین پروژه های موسیقایی حسام اینانلو نوازنده […]

«داستان کوتاه درختان تو» عنوان تازه ترین پروژه موسیقایی حسام اینانلو آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی است که به تازگی در قالب همکاری با دو نوازنده خارجی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آلبوم «داستان کوتاه درختان تو- The Short Tale of Your Tresses» عنوان یکی از تازه ترین پروژه های موسیقایی حسام اینانلو نوازنده کمانچه و آهنگساز موسیقی ایرانی است که با همکاری تونی اوورواترو کلاوس گسینگ در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این آلبوم دربرگیرنده سه قطعه مجزاست که در قالب یک اثر بین المللی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. پروژه ای که از آن می توان به عنوان یکی دیگر از تجربه های اینانلو در همکاری با نوازندگان و هنرمندان کشورهای دیگر نام برد.

حسام اینانلو از جمله نوازندگان شاخص موسیقی ایرانی در حوزه نوازندگی کمانچه است که پس از کسب مهارت‌های تکمیلی نوازندگی نزد هنرمندانی چون اردشیر کامکار و محمدرضا لطفی در پروژه های مختلفی با هنرمندان شاخص موسیقی کشورمان همکاری داشته است. این در حالی است که برگزاری پروژه هایی چون «غزل ساز» و «درپی آن آشنا» در کنار برگزاری چندین کنسرت داخلی و خارجی با همراهی هنرمندان برگزیده موسیقی کشورمان از جمله فعالیت های این نوازنده محسوب می شود.

«مرثیه ای برای بودن»، «ردیف میرزا عبدالله»، «میان» با همراهی نوید افقه و هوشیار خیام، «روایت ها ۲» با همراهی پویان بیگلر، «یال و باد»، «درآغوش باد» با همراهی اردشیر رستمی، «وهم» با همراهی نوید افقه و تونیی اوورواتر، «رام» با همراهی پیام یزدانیان، «نجوایی برای باد» با همراهی اودای رامداس و آمینو، «ابوعطا» با همراهی مظفر شفیعی، «هم ساز»، «پشت پرچین سخن» با همراهی مجید درخشانی، «شب آینه های نور» با همراهی محسن کرامتی و امیر اثنی‌عشری، «هنگام که گریه می دهد ساز» با همراهی مجتبی عسگری، «چهارراه» با همراهی حسین حمیدی، «درآینه اوهام» با همراهی ترگل خلیقی و همایون نصیری، «صبح امید» با همراهی مجید درخشانی از جمله آثاری است که تاکنون در قالب آلبوم از سوی حسام اینانلو پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

نوای ساز کمانچه نوازان جوان بر صحنه رودکی طنین انداز شد

کنسرت «در پی آن آشنا» به روی صحنه می رود

حسام اینانلو و یک پروژه برای جوان‌ها با همکاری انجمن موسیقی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه