رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 آذر 1402 - 14:52
  • کد خبر : ۱۹۲۶۶
  • چاپ خبر : حسام اینانلو و یک پروژه برای جوان‌ها با همکاری انجمن موسیقی

حسام اینانلو و یک پروژه برای جوان‌ها با همکاری انجمن موسیقی

حسام اینانلو نوازنده و آهنگساز مولف موسیقی ایرانی که مدت زمان زیادی است فعالیت‌های ارزشمندی در فضای مجازی برای معرفی موسیقی ایرانی دارد، طی روزهای گذشته بود که در ادامه پروژه «در پی آن آشنا» به معرفی یکی از هنرمندان جوان پرداخت. وی در این پست نوشت: «در پی آن آشنا» عنوان مجموعه‌ای برای معرفی […]

حسام اینانلو نوازنده و آهنگساز مولف موسیقی ایرانی که مدت زمان زیادی است فعالیت‌های ارزشمندی در فضای مجازی برای معرفی موسیقی ایرانی دارد، طی روزهای گذشته بود که در ادامه پروژه «در پی آن آشنا» به معرفی یکی از هنرمندان جوان پرداخت.

وی در این پست نوشت: «در پی آن آشنا» عنوان مجموعه‌ای برای معرفی هنرمندان جوان است. استعدادهایی که امروز با تمام دگرگونه شدن‌ها همواره سر در نغمه و نوا دارند. آنانی که این «آنِ محترم» را در وجودشان کشف کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم به رنگ‌های سازشان نور امید بتابانیم.

این مجموعه اولین دوره خود را به معرفی نوازندگان ساز کمانچه اختصاص داده است و در ادامه، گشتی در تمام سازها خواهد زد. اگر بخواهیم این سامان برقرار ماند وظیفه آن است که در آتش اشتیاق آن، هیمه اندازیم. بهجت ما در این است که بعد از معرفی این هنرمندان آنان را به اجراهای صحنه‌ای سوق دهیم تا در مواجهه رو در رو نیز مخاطب خود را پیدا کنند.

این مجموعه با مدیریت هنری حسام اینانلو و با حمایت انجمن موسیقی ایران کار خود را آغاز می‌کند تا اعلام دارد هنوز بوی گلی هست و رنگ نسترنی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه