رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 آذر 1402 - 13:52
  • کد خبر : ۱۹۴۹۵
  • چاپ خبر : کنسرت «در پی آن آشنا» به روی صحنه می رود

کنسرت «در پی آن آشنا» به روی صحنه می رود

مجموعه اجراهای صحنه ای «در پی آن آشنا» با معرفی هنرمندان جوان طی دو شب در تالار رودکی برگزار خواهد شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در راستای حمایت از هنرمندان جوان عرصه موسیقی ایرانی، تالار رودکی به مدت دو شب، شانزدهم و هفدهم آذر ماه میزبان نوازندگان […]

مجموعه اجراهای صحنه ای «در پی آن آشنا» با معرفی هنرمندان جوان طی دو شب در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در راستای حمایت از هنرمندان جوان عرصه موسیقی ایرانی، تالار رودکی به مدت دو شب، شانزدهم و هفدهم آذر ماه میزبان نوازندگان جوان کمانچه در قالب پروژه «در پی آن آشنا» خواهد بود.

«در پی آن آشنا» به مدیریت هنری حسام اینانلو و تهیه کنندگی انجمن موسیقی ایران با هدف کشف، حمایت و پرورش استعدادهای هنری این عرصه، اولین دوره خود را به معرفی نوازندگان جوان کمانچه اختصاص داده است.

در شب نخست آریا طبیب‌ زاده، پارسا نظری، ماهور سلیمانی و رضوان صیاد به روی صحنه خواهند رفت. در شب دوم نیز فرزانه مهدی زاده، سینا فاضل، مسیح نوروزی و آوا قویدل به هنرنمایی خواهند پرداخت.

نخستین دوره اجراهای «در پی آن آشنا» شانزدهم و هفدهم آذر ماه از ساعت ۱۹ در تالار رودکی اجرا خواهد شد. علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه فروش بلیت به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط:

حسام اینانلو و یک پروژه برای جوان‌ها با همکاری انجمن موسیقی

تلفیق موسیقی شرق و غرب در اجرای کلهر با رامبرانت تریو

«مرثیه‌ای برای بودن»؛ قصه موسیقی در خانه!

معرفی برگزیدگان «جایزه باربد» جشنواره موسیقی فجر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه