رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آبان 1402 - 15:41
  • کد خبر : ۱۸۴۳۸
  • چاپ خبر : فراخوان مسابقه خوانندگی ویژه هنرمندان افغانستانی و تاجیکستانی منتشر شد

فراخوان مسابقه خوانندگی ویژه هنرمندان افغانستانی و تاجیکستانی منتشر شد

فراخوان فصل چهارم مسابقه بزرگ خوانندگی «نواهنگ» ویژه هنرمندان افغانستانی و تاجیکستانی از شبکه آی فیلم ۲ منتشر شد. به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، «نواهنگ» قصد دارد در ادامه سه فصل گذشته این مسابقه که به همت شبکه جهانی آی فیلم۲ اجرا شده، با برگزاری فصل چهارم این رقابت بار دیگر به […]

فراخوان فصل چهارم مسابقه بزرگ خوانندگی «نواهنگ» ویژه هنرمندان افغانستانی و تاجیکستانی از شبکه آی فیلم ۲ منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، «نواهنگ» قصد دارد در ادامه سه فصل گذشته این مسابقه که به همت شبکه جهانی آی فیلم۲ اجرا شده، با برگزاری فصل چهارم این رقابت بار دیگر به کشف استعدادها و معرفی هنرمندان نوظهور کشور افغانستان و تاجیکستان بپردازد.

متقاضیان شرکت در مسابقه «نواهنگ» می‌توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در سبک های مختلف شامل محلی، پاپ، کلاسیک و دیگر سبک های خوانندگی به صورت زنده (در استودیو ضبط نشده باشد) و افقی با گوشی موبایل ضبط کرده و به همراه مشخصات کامل از طریق یکی از برنامه های ارتباطی واتساپ، بله و یا تلگرام به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کنند.

مهلت ارسال و ارائه آثار متقاضیان حداکثر تا ۲۰ آبان ۱۴۰۲ است. پس از تاریخ مذکور آثار بررسی و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

فصل اول مسابقه نواهنگ در زمستان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و شبکه آی فیلم ۲ با تجربه سه فصل اکنون در آستانه برگزاری فصل چهارم این مسابقه قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:

برگزاری نشست بررسی موسیقی تاجیکستان و آذربایجان

گشایش هفته فرهنگی کشور تاجیکستان در ایران

کنسرت «شب دوستی» موسیقی تاجیکستان در تهران

«شاه پناهم بده» در تالار فردوسی مشهد طنین‌ انداز شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه