رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 14:42
  • کد خبر : ۱۷۲۷۱
  • چاپ خبر : پرویز مشکاتیان در مجله موسیقی نیستان رادیو فرهنگ

پرویز مشکاتیان در مجله موسیقی نیستان رادیو فرهنگ

گفتگویی منتشر نشده از زنده یاد استاد پرویز مشکاتیان برای نخستین بار روز سه شنبه ۲۸ شهریور از رادیو فرهنگ در برنامه «نیستان» پخش می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از هنر صدا، برنامه «نیستان» با بخش‌ های مختلف موسیقی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. ندا رادمهر به مناسبت […]

گفتگویی منتشر نشده از زنده یاد استاد پرویز مشکاتیان برای نخستین بار روز سه شنبه ۲۸ شهریور از رادیو فرهنگ در برنامه «نیستان» پخش می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از هنر صدا، برنامه «نیستان» با بخش‌ های مختلف موسیقی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

ندا رادمهر به مناسبت سالروز درگذشت استاد پرویز مشکاتیان آیتم ویژه‌ای تهیه کرده است که بر اساس گفتگوی منتشر نشده وحید رستگاری با پرویز مشکاتیان است.

استاد پرویز مشکاتیان آهنگساز و سنتور نواز برجسته کشورمان و یکی از بزرگترین پژوهشگران موسیقی دوران معاصر کشورمان به شمار می‌آید. او نقش بسیار مؤثری در راه یافتن شعر نیمایی به موسیقی اصیل ایرانی داشت و همچنین نوازندگان جدیدی را پرورش داد.

پرویز مشکاتیان در تاریخ ۳۰ شهریور سال ۱۳۸۸ در خانه‌اش در تهران و در سن ۵۴ سالگی و در اوج شکوفایی هنری بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

مجله رادیویی موسیقی نیستان با هدف تحلیل، بررسی و پخش موسیقی ایرانی به همراه آخرین رخداد‌های این حوزه به تهیه کنندگی وحید رستگاری و فاطمه حق وردی، از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰  از رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط:

عظیمی نژاد رادیو صبا را کوک می کند

نگاهی به موسیقی در «هنرنامه» رادیو فرهنگ

گشت و‌گذاری در دنیای موسیقی با نیستان رادیو فرهنگ

پخش قطعه اندک اندک در كاروان شعر ‌وموسیقی رادیو فرهنگ‌

یادی از علی اكبر شهنازی، نوازنده سرشناس تار در رادیو فرهنگ‌

پخش تصنیف «باغ تفرج» علی اکبر شیدا از رادیو فرهنگ

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه