رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 مرداد 1402 - 13:53
  • کد خبر : ۱۶۷۵۴
  • چاپ خبر : عظیمی نژاد رادیو صبا را کوک می کند

عظیمی نژاد رادیو صبا را کوک می کند

رادیو صبا در برنامه موسیقی محور «کوک آوا» منتخبی از آثار آریا عظیمی نژاد را تقدیم مخاطبان می کند. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز جوانی است که در هر دو زمینه موسیقی متن و موسیقی آوازی آثار درخشانی ساخته است. او را با آهنگ‌های ملودیک دلنشینش […]

رادیو صبا در برنامه موسیقی محور «کوک آوا» منتخبی از آثار آریا عظیمی نژاد را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز جوانی است که در هر دو زمینه موسیقی متن و موسیقی آوازی آثار درخشانی ساخته است. او را با آهنگ‌های ملودیک دلنشینش برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی می‌شناسند. نحوه‌ استفاده‌ او از سازها و نواهای فولکلور ایرانی بین آهنگسازان دیگری که در حوزه‌ موسیقی متن فعالیت می‌کنند.

رادیو صبا چهارشنبه ۲۵ مرداد در برنامه موسیقی محور «کوک آوا» به سراغ این هنرمند می رود و گلچینی از ترانه‌ها و تیتراژهایی که به آهنگسازی وی تولید شده است را تقدیم مخاطبان می‌کند.

عظیمی نژاد یکی از آهنگسازانی است که نام او در موسیقی مجموعه‌های تلوزیونی محبوب ایرانی بسیار به چشم خورده است. در کارنامه کاری عظیمی نژاد، آهنگسازی برای شش تئاتر، ۳۰ سریال تلویزیونی و بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می‌شود.

«کوک آوا» برنامه ای است که قطعات موسیقی باکلام را بر اساس یک مضمون مشترک انتخاب و بخش هایی از آنها را پخش می‌کند. این برنامه در هر قسمت با انتخاب یک وجه مشترک، ترانه و موسیقی را به هم کوک می زند. در این برنامه نیز آریا نژاد بخش های برنامه را به هم کوک می زند.

این برنامه موسیقی محور شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

اخبار مرتبط:

آریا عظیمی‌نژاد موسیقی تله‌تئاتر «کاتب اعظم» را می‌سازد

دلنوشته آریا عظیمی‌نژاد برای مرحوم کریم‌خانی

با آریا عظیمی‌نژاد؛ از قولش در خندوانه تا فکر همکاری با عصار و انتقاد از سینما

آریا عظیمی‌نژاد مجری برنامه محرمی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه