رفتن به بالا
  • جمعه - 26 خرداد 1402 - 18:45
  • کد خبر : ۱۵۷۵۱
  • چاپ خبر : توضیح «محسن شریفیان» درباره حواشی کنسرت اخیر لیان

توضیح «محسن شریفیان» درباره حواشی کنسرت اخیر لیان

محسن شریفیان عنوان کرد: متاسفانه گاهی در کنسرت‌های ما اتفاقاتی می‌افتد که کنترل آن از دست من یا اعضای گروه یا سالن برگزارکننده خارج است. محسن شریفیان در صفحه شخصی خود نوشت: ضمن قدردانی از استقبال گرم و همیشگی شما، امیدوارم از اجراهای این روزهای گروه لیان در تالار وحدت تهران لذت برده باشید و […]

محسن شریفیان عنوان کرد: متاسفانه گاهی در کنسرت‌های ما اتفاقاتی می‌افتد که کنترل آن از دست من یا اعضای گروه یا سالن برگزارکننده خارج است.

محسن شریفیان در صفحه شخصی خود نوشت: ضمن قدردانی از استقبال گرم و همیشگی شما، امیدوارم از اجراهای این روزهای گروه لیان در تالار وحدت تهران لذت برده باشید و ما توانسته باشیم تا به رسالت‌مان در معرفی گوشه‌ی از فرهنگ موسیقایی بندرنشینان و ساکنان جزایر جنوب ایران به خوبی عمل کنیم.

متاسفانه گاهی در کنسرت‌های ما اتفاقاتی می‌افتد که کنترل آن از دست من یا اعضای گروه یا سالن برگزارکننده خارج است و در اغلب مواقع به سبب تاریکی سالن و نورپردازی صحنه بعد از پایان اجرا خبردار می‌شویم.

او نوشت: شادی و حال خوب از مهم‌ترین اهداف کنسرت‌های ما است اما عزیزان معمولا سالن‌های کنسرت و تئاتر در همه جای دنیا صرفا برای تماشای اجراها طراحی و ساخته شده است و مردم برای شنیدن و دیدن موسیقی بلیت کنسرت می‌خرند. شما هزینه می‌کنید، زمان می‌گذارید. حالا تصور کنید چند نفر یا یک و چند ردیف بلند شوند و شروع به رقصیدن کنند. شما از دیدن صحنه محروم می‌شوید و قطعا نارضایتی پیدا می‌کنید و احتمالا اعتراض کنید.

با همه این توضیحات وظیفه خود می‌دانم بابت آن دسته از مردم که احساسات‌شان جریحه‌دار شده است، پوزش بطلبم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط:

آیین رونمایی از آلبوم «موسیقی شمال بوشهر» محسن شریفیان برگزار شد

آلبوم «موسیقی شمال بوشهر» توسط محسن شریفیان منتشر شد.

اهدای نی‌انبان محسن شریفیان به موزه گلاسکو

محسن شریفیان: کارهای مهمی در موسیقی نواحی دارم

«محسن شریفیان» و «لیانا شریفیان» در پاریس می‌نوازند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه