رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 اردیبهشت 1403 - 13:56
  • کد خبر : ۲۲۷۴۵
  • چاپ خبر : برگزاری کنسرت «فلامنکو» در تهران

برگزاری کنسرت «فلامنکو» در تهران

کنسرت گروه «فلامنکو» به سرپرستی رُمیک هُوانسیان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه ۶ نفره فلامنکو به سرپرستی رُمیک هُوانسیان کنسرتی را روز پنجشنبه- ۲۰ اردیبهشت‌ماه- از ساعت ۱۷ اجرا می‌کند. مسیر، پیدایش، دیوانگی، نسیم، کودکانه، آخرین خاطره، ایروان، به یاد گرانادا، تحول، شفق، عشق حقیقی، پدر و دنیای جدید قطعات اجرایی در این کنسرت هستند که توسط هُوانسیان ساخته شدند. رُمیک هُوانسیان، پارسا حقیقت زاد و امیرحسین بختیار […]

کنسرت گروه «فلامنکو» به سرپرستی رُمیک هُوانسیان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه ۶ نفره فلامنکو به سرپرستی رُمیک هُوانسیان کنسرتی را روز پنجشنبه- ۲۰ اردیبهشت‌ماه- از ساعت ۱۷ اجرا می‌کند.

مسیر، پیدایش، دیوانگی، نسیم، کودکانه، آخرین خاطره، ایروان، به یاد گرانادا، تحول، شفق، عشق حقیقی، پدر و دنیای جدید قطعات اجرایی در این کنسرت هستند که توسط هُوانسیان ساخته شدند.

رُمیک هُوانسیان، پارسا حقیقت زاد و امیرحسین بختیار معصوم (گیتار)، پوریا بابائی(ویولون)، آرشام زکی‌زاده قریه علی (گیتارباس) و آریل بغوزیان سوارانی(پرکاشن) نوازندگان و اعضای گروه در این کنسرت هستند.

هُوانسیان متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است که از ابتدا به فراگیری سازهای پیانو و گیتار پرداخته و در ادامه برای تکمیل آموخته‌هایش، دوره‌هایی را در کشور اسپانیا زیر نظر اساتید بزرگ فلامنکو گذرانده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه