رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 اردیبهشت 1403 - 14:00
  • کد خبر : ۲۲۷۵۵
  • چاپ خبر : برگزاری کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه در تالار وحدت

برگزاری کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه در تالار وحدت

کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو در تالار وحدت برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه، تاکنون چهار اجرای رسمی مشترک را روی صحنه برده‌اند و قرار است در پنجمین همکاری خود، با دونوازی پیانو و کمانچه، با مخاطبان خود دیدار داشته باشند. […]

کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه، تاکنون چهار اجرای رسمی مشترک را روی صحنه برده‌اند و قرار است در پنجمین همکاری خود، با دونوازی پیانو و کمانچه، با مخاطبان خود دیدار داشته باشند.

آلبوم «رام» از یزدانیان و اینانلو منتشر شده است. این آلبوم به صورت اجرای زنده در آبان ماه سال ۱۳۹۴ در تالار وحدت ضبط شده که یزدانیان پیانو و اینانلو نیز بداهه‌نوازی کمانچه را هم‌نوازی می‌کنند. این آلبوم دارای چهار بخش است که بخش اول شامل مونولوگ یزدانیان، بداهه‌نوازی پیانو است و سه بخش بعدی به دونوازی پیانو با کمانچه و کمانچه آلتو اختصاص دارد.

کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، پنجشنبه- ۲۰ اردیبهشت‌ماه- ساعت ۲۱:۳۰ توسط گروه هنری هفدانگ و به مدیریت هنری مسعود و سعید برزی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه