رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 اردیبهشت 1403 - 13:09
  • کد خبر : ۲۲۶۴۹
  • چاپ خبر : نوای شرجی روی آنتن شبکه خلیج فارس

نوای شرجی روی آنتن شبکه خلیج فارس

با هدف معرفی موسیقی استان هرمزگان و همچنین جذب بینندگان در جمع دورهمی‌های خانواده روزهای جمعه، از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به مدت ۶۰ دقیقه برنامه نوای شرجی به صورت زنده از شبکه استانی مرکز خلیج فارس پخش می‌شود. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آیتمهای برنامه: آغازگر […]

با هدف معرفی موسیقی استان هرمزگان و همچنین جذب بینندگان در جمع دورهمی‌های خانواده روزهای جمعه، از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به مدت ۶۰ دقیقه برنامه نوای شرجی به صورت زنده از شبکه استانی مرکز خلیج فارس پخش می‌شود.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آیتمهای برنامه: آغازگر برنامه نوای شرجی، با پخش ترانه ای با موضوعیت امام زمان (عج) است.

بخش نظر سنجی که در این بخش ۳ ترانه از خوانندگان هرمزگانی و ملی پخش می‌شود و بینندگان برنامه از بین این سه آهنگ، یکی را به عنوان ترانه محبوب انتخاب می‌کنند.

بخش گنجینه در این بخش به معرفی نوازندگان، آهنگسازان، خوانندگان و ترانه سرایان هرمزگانی و ملی پرداخته می‌شود.

معرفی موسیقی فیلم: در این بخش به معرفی موسیقی فیلمهای مطرح ایرانی و آهنگسازان این حوزه به همراه پخش قسمتهایی از فیلم و موسیقی فیلم مربوطه پرداخته می‌شود.

بخش همنوا: در بخش همنوا، هر هفته به معرفی و پخش موسیقی فولکلور یکی از استانهای کشورمان پرداخته می‌شود.

در بخش موسیقی خاطره انگیز یکی از ترانه‌های قدیمی از خوانندگان قدیمی استان و کشورمان پخش می‌شود.

یکی دیگر از بخش های این برنامه پخش تصنیف و یا موسیقی سنتی ایرانی که هر بار به یکی از خوانندگان این بخش پرداخته می‌شود.

در بخش موسیقی بی کلام، هر بار با پخش یک موسیقی بی کلام از آهنگسازان کشورمان برنامه پایان می یابد.

عوامل برنامه عبارتند از: تهیه کننده: عیسی صادقی دستیار تهیه: عماد صادقی نویسنده: عیسی صادقی کارگردان: ونوس امیری منشی صحنه: اسحاق آزادبخش تصویربرداران: رشید سنگرزاده، محسن فارسی، هشام محمدپور نورپرداز: رشید سنگرزاده صدابردار: اسماعیل ساداتی تدوین: عیسی صادقی دکور: ناصر بارانی و محمد جاودان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه