رفتن به بالا
  • شنبه - 8 اردیبهشت 1403 - 14:59
  • کد خبر : ۲۲۶۱۱
  • چاپ خبر : سفر مدیرکل دفتر موسیقی به فارس و بوشهر برای حل مشکلات

سفر مدیرکل دفتر موسیقی به فارس و بوشهر برای حل مشکلات

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌ کند. به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌ های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. […]

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌ کند.

به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌ های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌ های موسیقی، با گروه‌ های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌ و گو خواهد کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه