رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 4 بهمن 1402 - 12:39
  • کد خبر : ۲۱۰۶۱
  • چاپ خبر : فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد

فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد

با اعلام دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به‌ عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره همچون سنوات گذشته و به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با […]

با اعلام دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به‌ عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره همچون سنوات گذشته و به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه‌ها، فراخوان پنجمین دوره برگزاری جایزه«موسیقی و رسانه» را منتشر کرد.

«جایزه موسیقی و رسانه»، در دو محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ موسیقی، افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ‌سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه‌های مختلف موسیقی و خرده فرهنگها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار می شود.

سامانه جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۷ تا ۱۴ بهمن ماه سال جاری و براساس متن فراخوان، آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.

سی‌ و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه