رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 آذر 1402 - 15:21
  • کد خبر : ۱۹۵۲۲
  • چاپ خبر : فرزاد فرزین حضور در فصل دوم «مانکن» را تکذیب کرد

فرزاد فرزین حضور در فصل دوم «مانکن» را تکذیب کرد

پیرو اخبار منتشر شده در خصوص گرفتن مجوز ساخت از سوی فصل دوم سریال «مانکن»، حضور فرزاد فرزین در فصل دوم این سریال تکذیب شد. پیرو اخبار منتشر شده در خصوص اخذ مجوز ساخت از سوی فصل دوم سریال «مانکن»، حضور فرزاد فرزین در فصل دوم این سریال تکذیب شد. به گفته حمیدرضا امینی روابط […]

پیرو اخبار منتشر شده در خصوص گرفتن مجوز ساخت از سوی فصل دوم سریال «مانکن»، حضور فرزاد فرزین در فصل دوم این سریال تکذیب شد.

پیرو اخبار منتشر شده در خصوص اخذ مجوز ساخت از سوی فصل دوم سریال «مانکن»، حضور فرزاد فرزین در فصل دوم این سریال تکذیب شد.

به گفته حمیدرضا امینی روابط عمومی فرزاد فرزین، عدم حضور فرزاد فرزین در فصل دوم این سریال شبکه نمایش خانگی علت خاصی ندارد و بنده به عنوان روابط عمومی و فرزاد فرزین به عنوان بازیگر مشغول پروژه دیگری هستیم که چون هنوز مجوز ساترای آن مجموعه نیامده است، نمی توانیم نام اثر را عنوان کنیم.

او بیان کرد: اصلا هیچگونه همکاری در فصل دوم سریال «مانکن» نداریم و این مساله را تکذیب می کنیم و اخبار فعالیت‌های فرزاد فرزین متعاقبا اعلام خواهد شد.

امینی در پایان از برپایی کنسرت «حرفه‌ای» با اجرای فرزاد فرزین در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ در اسپیناس پالای خبر داد.

سریال «مانکن» محصول «نبراس پیکچرز» است که با حضور بازیگران فصل اول، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان و اضافه شدن چند بازیگر  دیگر به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه‌کنندگی علی طلوعی ساخته خواهد شد.

طبق شنیده‌ها، سریال «بی‌همتا»، ادامه فصل اول سریال «مانکن» است که از طریق پلتفرم «زینما» پخش خواهد شد.

منبع: قدس

اخبار مرتبط:

کنسرت فرزاد فرزین با گلچینی از ۲۰ سال خوانندگی

موزیک ویدئو سریال «نیوکمپ» با صدای فرزاد فرزین منتشر شد

فرزاد فرزین اولین قطعه ۱۴۰۱ را منتشر کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه