رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آبان 1402 - 09:14
  • کد خبر : ۱۸۴۲۳
  • چاپ خبر : نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود. نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد. […]

نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل: تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی / آموزشگاه‌های موسیقی/ مراکز پژوهشی حوزه موسیقی/ ناشران موسیقی/ استودیوهای ضبط صدا/ استارت آپ‌های موسیقی/ ناشران کتاب‌های موسیقی/ عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و…» در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

حضور اهالی موسیقی، فعالان و منتقدان و رسانه‌های موسیقی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.

علاقمندان و فعالان حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به نوعی یک رویداد فرهنگی‌صنعتی در این حوزه است، می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه به آدرس: www.toranjgroup.com یا شماره تماس: ۸۸۳۳۰۲۴۸ نسبت به ثبت‌نام و درخواست حضور، اقدام نمایند.

گفتنی است جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه، به زودی و پس از تکمیل ثبت نام حاضرین در آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه