رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 آبان 1402 - 14:32
  • کد خبر : ۱۸۳۱۲
  • چاپ خبر : استقبال از کنسرت علیرضا قربانی در کانادا
علیرضا قربانی

استقبال از کنسرت علیرضا قربانی در کانادا

تور کنسرت‌های بین‌المللی علیرضا قربانی از کانادا آغاز شده است و پس از چند اجرا در کانادا در شهرهای مختلف اروپایی ادامه پیدا می‌کند. به نقل از روابط عمومی کنسرت، نخستین اجرای علیرضا قربانی در تور کنسرت‌های خارج از کشور روز سوم نوامبر ۱۲ آبان ماه در شهر کالگری و پنجم نوامبر یکشنبه ۱۴ آبان ماه […]

تور کنسرت‌های بین‌المللی علیرضا قربانی از کانادا آغاز شده است و پس از چند اجرا در کانادا در شهرهای مختلف اروپایی ادامه پیدا می‌کند.

به نقل از روابط عمومی کنسرت، نخستین اجرای علیرضا قربانی در تور کنسرت‌های خارج از کشور روز سوم نوامبر ۱۲ آبان ماه در شهر کالگری و پنجم نوامبر یکشنبه ۱۴ آبان ماه در ونکوور کانادا برگزار شد و با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان همراه بود.

در ادامه این کنسرت‌ها، قربانی ۱۰ نوامبرجمعه ۱۹ آبان ماه در تورنتو و ۱۱ نوامبر شنبه ۲۰ آبان ماه در مونترال روی صحنه می‌رود.

پس از پایان کنسرت‌های کانادا، علیرضا قربانی به همراه گروهش برای اجرای کنسرت به اروپا خواهند رفت که برنامه این اجراها به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیریت هنری این اجراها را حسام ناصری بر عهده دارد.

علیرضا قربانی همچنین شب گذشته کنسرتش در شهر ونکوور را به زنده‌ یاد ‌اکبر گلپایگانی (گلپا) خواننده پیشکسوت و مطرح ایرانی تقدیم کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

استقبال از کنسرت علیرضا قربانی، استقبال از موسیقی باکیفیت است

امیدوارم با پیگیری های لازم مشکل مجوز کنسرت قربانی رفع شود

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز نگرفت

علیرضا قربانی کنسرت یزد را به زنده‌یاد آتیلا پسیانی تقدیم کرد

علیرضا قربانی به کانادا می‌رود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه