رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 آبان 1402 - 14:30
  • کد خبر : ۱۸۱۹۷
  • چاپ خبر : آغاز فعالیت رسمی محمد شهنواز در موسیقی

آغاز فعالیت رسمی محمد شهنواز در موسیقی

خواننده‌ای که با درخشش در فصل سوم برنامه «عصر جدید» توانایی‌های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، به زودی فصل جدید فعالیت‌های رسمی خود را آغاز خواهد کرد. به نقل از مشاور رسانه‌ای، محمد شهنواز از خوانندگانی که با درخشش در فصل سوم برنامه «عصر جدید» توانایی‌های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، […]

خواننده‌ای که با درخشش در فصل سوم برنامه «عصر جدید» توانایی‌های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، به زودی فصل جدید فعالیت‌های رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای، محمد شهنواز از خوانندگانی که با درخشش در فصل سوم برنامه «عصر جدید» توانایی‌های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، به زودی فصل جدید فعالیت‌های رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

محمد شهنواز پس از حضور در برنامه «عصر جدید» آثاری را در صفحات شخصی خود منتشر کرد و در ادامه روند فعالیت‌های خود، حالا با اخذ مجوز رسمی فعالیت‌هایش، از اوایل هفته آینده آثار رسمی این خواننده منتشر خواهند شد.

وی که در زمینه تدریس آواز ایرانی فعال است در تلاش است با استفاده از این تجربه، روندی درست را در فعالیت‌های حرفه‌ای‌ خود داشته باشد.

این خواننده همکاری‌ هایی با بهروز صفاریان، معین راهبر، مسعود جهانی و چند موزیسین شاخص معاصر داشته و آثارش از اوایل هفته آینده منتشر خواهند شد.

فصل جدید فعالیت‌های این خواننده قرار است به برگزاری کنسرت در اواخر امسال ختم شود که اخبار آن به زودی از سوی رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

اوج‌گیری خواننده «عصر جدید» با «نجلا» + صوت

نخستین کنسرت خواننده برگزیده «عصر جدید» برگزار می‌شود

خواننده برگزیده «عصر جدید» کنسرت خیریه برگزار می‌کند

خطر برنامه عصر جدید برای خوانندگی

ستاره «عصرجدید» اولین کنسرت خود را برگزار کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه