رفتن به بالا
  • شنبه - 6 آبان 1402 - 14:58
  • کد خبر : ۱۸۰۶۱
  • چاپ خبر : چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» برگزار می شود

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» برگزار می شود

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» آذر ماه امسال به همت خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه موسیقی ایران، چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی برپا می‌شود. نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های […]

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» آذر ماه امسال به همت خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه موسیقی ایران، چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی برپا می‌شود.

نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌ رسانی می‌شود.

براساس این گزارش، سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

سال گذشته براساس برنامه‌های تعیین شده قرار بود چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از ۲۷ آبان تا چهارم آذر ماه در محل خانه هنرمندان ایران برپا شود. اما بنا به درخواست شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و کانون سازندگان ساز خانه موسیقی ایران برپایی چهارمین دوره نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه