رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مهر 1402 - 12:15
  • کد خبر : ۱۷۲۹۹
  • چاپ خبر : رونمایی از سه اثر موسیقایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رونمایی از سه اثر موسیقایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس سه اثر موسیقیایی «میرزای دل‌ها»، «شهید گمنام» و «پرواز» به خوانندگی هنرمندان بروجردی رونمایی خواهد شد. به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، با محوریت رشد تولید سه اثر موسیقی به نام‌ های «میرزای دل‌ها»، «شهید گمنام» و «پرواز» تهیه شده و آماده رونمایی است. […]

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس سه اثر موسیقیایی «میرزای دل‌ها»، «شهید گمنام» و «پرواز» به خوانندگی هنرمندان بروجردی رونمایی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، با محوریت رشد تولید سه اثر موسیقی به نام‌ های «میرزای دل‌ها»، «شهید گمنام» و «پرواز» تهیه شده و آماده رونمایی است.

قطعه «شهید گمنام» به خوانندگی رضا گودرزی، با شعر و ملودی تهیه شده توسط علیرضا داوودی و تنظیم و میکس احمد تدبیری، قطعه «میرزای دل‌ها» با خوانندگی و شعر ملودی علی‎رضا داوودی و تنظیم و میکس احمد تدبیری و قطعه «پرواز» نیز با خوانندگی مهدی بانوزاده، شعر و ملودی علیرضا داوودی و تنظیم و میکس احمد تدبیری آماده رونمایی هستند.

این آثار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مؤسسه فرهنگی هنری آوای تدبیر غرب تهیه شده‌اند.

منبع: ایکنا

اخبار مرتبط:

محمدرضا علیقلی؛ پرکارترین آهنگساز سینمای دفاع مقدس

از رادیو صبا، شنونده موسیقی فیلم های دفاع مقدس باشید

اجرای ارکستر سمفونی صداوسیما به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس

انتشار تک آهنگ «شهر خون» از علیرضا افتخاری به مناسبت هفته دفاع مقدس

قطعه موسیقی «شهر خون» هفته دفاع مقدس در سمنان رونمایی می‌شود

وقتی برای دفاع از وطن «ساز»ها به یاری «تفنگ‌»ها رفتند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه