رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 13:46
  • کد خبر : ۱۷۲۵۵
  • چاپ خبر : کنسرت پژوهشی «منظومه‌ ابریشم» در خانه هنرمندان ایران

کنسرت پژوهشی «منظومه‌ ابریشم» در خانه هنرمندان ایران

کنسرت پژوهشی «منظومه‌ی ابریشم» با تنبورنوازی نیکناز میرقلمی در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، کنسرت پژوهشی «منظومه‌ ابریشم» که به تنبورنوازی نیکناز میرقلمی در دوازده مقام اختصاص دارد، روز هفتم مهر ماه برگزار می‌شود. این کنسرت، روز جمعه هفتم مهر ماه ساعت ۱۹ […]

کنسرت پژوهشی «منظومه‌ی ابریشم» با تنبورنوازی نیکناز میرقلمی در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، کنسرت پژوهشی «منظومه‌ ابریشم» که به تنبورنوازی نیکناز میرقلمی در دوازده مقام اختصاص دارد، روز هفتم مهر ماه برگزار می‌شود.

این کنسرت، روز جمعه هفتم مهر ماه ساعت ۱۹ در سالن استاد جلیل شهناز اجرا می‌شود. پوستر این کنسرت توسط مرتضی آکوچکیان و بر اساس عکسی از تارا کریمایی طراحی شده است.

نیکناز میرقلمی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه هنر از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد اجرای موسیقی (MMus) از دانشگاه SOAS لندن است. او موسیقی را نزد اساتیدی همچون حمیدرضا گلدوزان، کیخسرو پورناظری، طینوش بهرامی، ارشد طهماسبی، بابک خضرایی و مجید اسماعیلی آموخته است. همچنین به عنوان نوازنده در گروه‌هایی چون شمس و جاده ابریشم لندن فعالیت داشته است.

او از سال ٢٠١٧ به نوعی بیان موسیقایی شخصی و داستان سرایی تمرکز داشته و موفق به کسب جوایزی از بوزار بروکسل و اودیسه فرانسه شده است.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران تیک به نشانی irantic.com/concert/۴۵۷۴۸ مراجعه کنند.

خبرآوا

اخبار مرتبط:

فراخوان جشنواره «کهن آواهای تنبور و موسیقی کردی» منتشر شد

جشنواره موسیقی نواحی منطقه 4؛ از نوای تنبور و دف تا نغمه‌خوانی لری

نوای تنبور مهدی جلالی در دوسالانه «ونیز»

گروه تنبورنوازان «لاوچ» به صحنه می‌روند

جشنواره موسیقی جوان برای رشد نوازندگی تنبور چه کرد؟

انتشار کتابی درباره «تنبور» از حیدر کاکی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه