رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 شهریور 1402 - 13:53
  • کد خبر : ۱۷۲۵۸
  • چاپ خبر : آلبوم «موسیقی کودک» منتشر شد

آلبوم «موسیقی کودک» منتشر شد

آلبوم «موسیقی کودک» با آهنگ‌سازی، تنظیم و نوازندگی کیوان کیارس از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون، این آلبوم صوتی از تولیدات واحد موسیقی اداره‌ کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که […]

آلبوم «موسیقی کودک» با آهنگ‌سازی، تنظیم و نوازندگی کیوان کیارس از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون، این آلبوم صوتی از تولیدات واحد موسیقی اداره‌ کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برای گروه سنی کودک و نوجوان وارد بازار موسیقی شده است.

بر اساس این خبر، پروین دولت‌ آبادی، مصطفی رحماندوست، جمال‌الدین اکرمی، جواد نعیمی، هدیه افشار، مریم زندی و سهیلا اورنگ از ترانه‌سرایان این اثر هستند.

کیوان و کیمیا کیارس خوانندگی آلبوم «موسیقی کودک» را بر عهده داشته‌اند و فهیمه محجوب نیز طراح گرافیک و طراح جلد این اثر است.

آلبوم «موسیقی کودک» شامل ۱۳ قطعه با نام‌های «آواز خروس»، «بادکنک من» و «زمستان رفت» اثر پروین دولت‌ آبادی، «باران»، «دریا» و «مانند یک گل» اثر جواد نعیمی، «برف می‌بارد آرام»، «مهتاب من» و «رقص باران» اثر جمال‌الدین اکرمی، «انتظار دل‌ها» اثر مصطفی رحماندوست، «گل مامان یه دختره» اثر سهیلا اورنگ، «ماه و ستاره» از هدیه افشار و «ماهی» اثر مریم زندی است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی این آلبوم صوتی را با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان از پایگاه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی digikanoon.ir تهیه کنند. همچنین نسخه الکترونیک آن نیز از اپلیکیشن فیدیبو قابل خریداری است.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

کارگاه نزهت امیری برای آموزش موسیقی کودک

آلبوم موسیقی کودک «نوشتم دوستت دارم» از صابر جعفری منتشر می شود

آیا موسیقی به درمان پرخاشگری کودکان کمک می‌کند؟

انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه