رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 شهریور 1402 - 10:01
  • کد خبر : ۱۷۱۵۱
  • چاپ خبر : آلبوم «انتظار» محمد معتمدی با همراهی گروه «رامبراند تریو» منتشر شد

آلبوم «انتظار» محمد معتمدی با همراهی گروه «رامبراند تریو» منتشر شد

آلبوم موسیقی «انتظار» با خوانندگی محمد معتمدی و همراهی گروه «رامبراند تریو» منتشر شد. محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی با همراهی گروه «رامبراند تریو» از اصلی‌ترین گروه‌های جَز در هلند، آلبوم موسیقی «انتظار» را منتشر کرده است. رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه «رامبراند تریو» هستند. در صفحه مجازی شرکت Justlistenrecords، منتشرکننده آلبوم موسیقی […]

آلبوم موسیقی «انتظار» با خوانندگی محمد معتمدی و همراهی گروه «رامبراند تریو» منتشر شد.

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی با همراهی گروه «رامبراند تریو» از اصلی‌ترین گروه‌های جَز در هلند، آلبوم موسیقی «انتظار» را منتشر کرده است.

رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه «رامبراند تریو» هستند.

در صفحه مجازی شرکت Justlistenrecords، منتشرکننده آلبوم موسیقی «انتظار» آمده است: «ما خوشحالیم که جدیدترین اثر خود را با جهان به اشتراک می‌گذاریم: «انتظار» اثر محمد معتمدی و گروه رامبراند تریو – این آلبوم یک سفر موسیقایی است که شبیه هیچ آلبوم دیگری نیست. گروه رامبراند تریو با محمد معتمدی خواننده فوق العاده ایرانی همکاری می‌کند و شما را به یک ماجراجویی بین فرهنگی در دنیای رنگارنگ موسیقی ایرانی می‌برد.

INTIZAR (انتظار) به صورت DSD از طریق Native DSD Music و همچنین بر روی CD در فروشگاه‌های سراسر جهان و البته به صورت زنده در تمام پلتفرم‌های پخش در دسترس است.»

معتمدی پیش از این کنسرت‌هایی را با همراهی «رامبراند تریو» در اروپا برگزار کرده است و این همکاری همچنان ادامه دارد.

محمد معتمدی

اعضای گروه رامبرانت تریو بیش از ۱۲ سال در کنار هم ساز زده‌اند و توانسته‌اند به یکی از اصلی‌ترین گروه‌های جز در هلند تبدیل شوند. موسیقی آنها غنایی شاد و در عین حال حس قوی ماجراجویی دارد. دستمایه اصلی این گروه، موسیقی جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی خاورمیانه است که الهام بخش آثار آنهاست و بر اساس قطعات اوریجینال در این سبک‌ها، بداهه‌نوازی می‌کنند. علاوه بر این همواره این گروه به عنوان یکی از خلاق‌ترین گروه‌های جز شناخته می‌شوند.

تریو در طول سال‌ها فعالیتش در بسیاری از فستیوال‌های بزرگ جز از جمله «بیم هویی»، «نورث سی جز»، «الب جز» و فستیوال جز مادرید حضور داشتند.

این گروه تورهای موفقی نیز در بسیاری از کشورهای اروپایی، خاورمیانه، هند و چین برگزار کردند. رامبرانت تریو در سال‌های فعالیتش با بسیاری از موسیقیدان‌های جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی جهانی همچون پائولو فرسو، لیزا فرشمن، نورمن وینستون، خیرالدین مخاچیچه و هنرمندان ایرانی کیهان کلهر و حسین علیزاده همکاری داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

محمد معتمدی با «رامبراند تریو» کنسرت می‌دهد

تلفیق موسیقی شرق و غرب در اجرای کلهر با رامبرانت تریو

معتمدی در پاریس کنسرت می‌دهد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه