رفتن به بالا
  • جمعه - 10 شهریور 1402 - 14:36
  • کد خبر : ۱۷۰۰۶
  • چاپ خبر : کنسرت آیینی «چهارپایه عشق» با اجرای راغب به روی صحنه رفت+ تصاویر

کنسرت آیینی «چهارپایه عشق» با اجرای راغب به روی صحنه رفت+ تصاویر

کنسرت آیینی رایگان «چهارپایه عشق» با اجرای مصطفی راغب در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت. به گزارش خبرآوا، این کنسرت ترکیبی از اجرای دکلمه، بازخوانی نوحه‌های ماندگار و قطعاتی مانند «مگه میشه جدایی از تو» و «عشق کوفی» بود و  با بهره گیری از صدای راوی، تصاویر و اجرای گروهی  شامل ارکستر […]

کنسرت آیینی رایگان «چهارپایه عشق» با اجرای مصطفی راغب در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرآوا، این کنسرت ترکیبی از اجرای دکلمه، بازخوانی نوحه‌های ماندگار و قطعاتی مانند «مگه میشه جدایی از تو» و «عشق کوفی» بود و  با بهره گیری از صدای راوی، تصاویر و اجرای گروهی  شامل ارکستر زهی، سازهای کوبه‌ای و سنتی و دیگر ادوات موسیقی و صدای پرشور مصطفی راغب اجرا گردید.

از نکات مثبت کنسرت حضور اقشار مختلف در سالن اجرا بود که محدودیتی برای کودکان خردسال نیز در نظر گرفته نشده بود و علیرغم حضور بالای خانواده های دارای کودک، شاهد کیفیت نسبتا مناسب فضای سالن و به ویژه در زمان اجرای قطعات بودیم.  با توجه به رایگان بودن بلیت انتظار می رفت ظرفیت تمام صندلی ها پر باشد که بخش خالی نیز میان صندلی ها به چشم می خورد که می تواند ناشی از ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی کنسرت باشد. با این حال قسمت بیشتر سالن تکمیل ظرفیت بود و حضار نیز به خوبی همراهی می کردند.
کنسرت با بیش از 40 دقیقه تاخیر آغاز گردید که می توانست زمان بندی بهتری داشته باشد.

در مجوع اجرای هماهنگ ارکستر، روایت موثر حامد حسین زادگان و صدای دلنشین راغب می تواند با رضایت مخاطبان همراه باشد.

کنسرت آیینی «چهارپایه عشق» در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، ۴ تا ۱۰ شهریورماه از ساعت ۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

در ادامه گزارش تصویری اجرای پنجشنبه 9 شهریور 1402 را مشاهده می نمایید

خبرآوا/ حامد بهجتی/ عکاس: سیدامیرحسین فلاح اصل

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه