رفتن به بالا
  • شنبه - 17 تیر 1402 - 12:47
  • کد خبر : ۱۶۱۳۶
  • چاپ خبر : امشب آخرین اجرای «در هوای بی چگونگی» روی صحنه می‌رود

امشب آخرین اجرای «در هوای بی چگونگی» روی صحنه می‌رود

کنسرت «در هوای بی چگونگی» پس از 22 سانس اجرا، امشب در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد، آخرین اجرایش را روی صحنه می‌برد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، کنسرت «در هوای بی چگونگی» اثری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری است که با حمایت «داریا همراه» تهیه […]

کنسرت «در هوای بی چگونگی» پس از 22 سانس اجرا، امشب در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد، آخرین اجرایش را روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، کنسرت «در هوای بی چگونگی» اثری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری است که با حمایت «داریا همراه» تهیه و با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به موسیقی مواجه شده است.

نخستین اجرای این کنسرت 30 خرداد 1402 در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شد و تا کنون طی 13 شب، 22 سانس اجرا داشته است. این کنسرت هر شب در دو سانس برگزار می‌شد و در برخی شب‌ها به صورت تک سانس روی صحنه می‌رفت.

روز شنبه 17 تیر 1402 آخرین اجرای کنسرت «در هوای بی چگونگی» برگزار خواهد شد.

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری با حمایت «داریا همراه» است که در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود.

این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده از 30 خرداد به صحنه رفته و پس از تمدیدهای فراوان، از شنبه 17 تیر 1402 به کار خود پایان می‌دهد.

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

کنسرت مشترک سهراب پورناظری و علی قمصری برگزار می‌شود

«سهراب پورناظری» نوروز در آمریکا روی صحنه می‌رود

قطعه «بیا نزدیک‌تر» با صدای سهراب پورناظری

سهراب پورناظری برای «آستیگمات» موسیقی می‌سازد

علی قمصری در کاشان اجرا کرد

«بیدار شو» اثر جدید همایون شجریان و علی قمصری+صوت

گلایه‌ «علی قمصری» از بی‌مهری میراث فرهنگی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه