رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 تیر 1402 - 12:52
  • کد خبر : ۱۵۹۳۰
  • چاپ خبر : جدیدترین قطعه عیسی سلیمیان منتشر شد

جدیدترین قطعه عیسی سلیمیان منتشر شد

«پری» عنوان جدیدترین قطعه موسیقی محلی بوشهری از جنوب ایران است که به تازگی منتشر شده است. این قطعه با صدای عیسی سلیمیان خواننده بوشهری تولید و منتشر شده است. شعر این قطعه از قاسم فاله است که خود آهنگسازی آن را نیز به عهده داشته است. تنظیم آن نیز به عهده حامد سلیمی بوده […]

«پری» عنوان جدیدترین قطعه موسیقی محلی بوشهری از جنوب ایران است که به تازگی منتشر شده است.

این قطعه با صدای عیسی سلیمیان خواننده بوشهری تولید و منتشر شده است.

شعر این قطعه از قاسم فاله است که خود آهنگسازی آن را نیز به عهده داشته است. تنظیم آن نیز به عهده حامد سلیمی بوده و دانش اعلایی ضبط و علی ولی پور میکس و مستر آن را انجام داده است.

طراحی پوستر و موشن گرافی قطعه جدید عیسی سلیمیان توسط زانیار آذری صورت گرفته است.

«پری» کاری از گروه آوای موج به سرپرستی محسن آقایی است که در انتشار آن محمد خدری و رضا دهباشی همکاری داشته اند.

از نوازندگان این قطعه می توان به محسن آقایی (نی انبان)، پویان بیاتی (پرکاشن)، سیاوش آزاد (ضرب و تمپو)، امین سلیمیان (کونگا)، میثاق نامی (قانون)، علیرضا بهرام پور (نی جفتی و فلوت). امین پور بیات (گیتار باس)، مهدی عبدی (دایره و دمام) اشاره کرد.

محسن محمدی، حسن خیاطی، محمد صبوحی و زانیار آذری بخش رسانه را برعهده دارند. بهروز فرح شیرازی روابط عمومی و احسان میرضیایی مدیر اجرایی اعضای گروه «آوای موج» در برگزاری این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق هستند.

گروه موسیقی آوای موج ترکیبی از جوانان فعال موسیقی جنوب است که در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیر خود و اجراهای متعدد توانسته است موقعیت خود را در موسیقی نواحی ایران تثبیت کند.

این گروه درصدد است موسیقی بوشهری را بهتر از این به همه مردم معرفی کند.

«پری» با شماره مجوز ۴۶۶ت/۰۰۹۵۱ و شماره ثبت ۱۷۰۲۳هم اکنون از رسانه های مجاز و معتبر موسیقی برای علاقمندان به موسیقی جنوبی در دسترس است.

می توانید این قطعه را از خبرآوا بشنوید:

منبع: موسیقی ایرانیان

اخبار مرتبط:

انتشار قطعه بندری «یاروفادار» توسط عیسی سلیمیان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه