رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 اردیبهشت 1402 - 15:15
  • کد خبر : ۱۵۲۶۴
  • چاپ خبر : «سوگ صادق» به مناسبت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنیدنی شد

«سوگ صادق» به مناسبت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنیدنی شد

گروه هم‌آوایی «الغدیر طهران» در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تک آهنگ «سوگ صادق» را در دسترس مخاطبان قرار داد. سوگ صادق عنوان اثر جدید گروه هم آوایی الغدیر طهران است که به مناسبت سالروز شهادت ششمین امام شیعیان، حضرت امام جعفر صادق (ع) تولید و رونمایی شده است. این اثر که […]

گروه هم‌آوایی «الغدیر طهران» در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تک آهنگ «سوگ صادق» را در دسترس مخاطبان قرار داد.

سوگ صادق عنوان اثر جدید گروه هم آوایی الغدیر طهران است که به مناسبت سالروز شهادت ششمین امام شیعیان، حضرت امام جعفر صادق (ع) تولید و رونمایی شده است.

این اثر که حال و هوایی تلفیقی از مداحی و آواز سنتی ایرانی دارد، با سروده‌ای از محمد جواد صادقی، تنظیم محمد مصباح و صدابرداری وحید بقراط پور پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیح این قطعه آمده است: متأسفانه گروه‌های هنری آئینی و خواننده‌ها به بعضی مناسبت‌ها کمتر توجه می‌کنند. در رابطه با شخصیت والا و گرامی امام جعفر صادق علیه السلام به‌ عنوان رئیس مذهب جعفری هم تولیدات انگشت شماری را شاهد هستیم. لذا گروه هم آوایی الغدیر مصمم شد که برای شهادت آن امام عظیم الشأن اثری را تولید و به روح مطهر آن حضرت هدیه کند.

امید است که مورد توجه شیعیان و ارادتمندان اهل بیت قرار بگیرد. در شعر این اثر هم سعی شده تا دغدغه مهم شیعه که ساختن حرم در بقیع است، به زیبایی بیان شود.

می توانید این تک آهنگ را بشنوید:

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

عیدانه گروه «الغدیر طهران» برای عید فطر

انتشار قطعه «مصطفی» از گروه الغدیر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه