رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 اردیبهشت 1402 - 14:35
  • کد خبر : ۱۵۰۵۳
  • چاپ خبر : پخش برنامه «همآهنگ» متوقف شد

پخش برنامه «همآهنگ» متوقف شد

تیم سازنده برنامه تلویزیونی «همآهنگ» با عذرخواهی از مخاطبان بابت توقف این برنامه متذکر شد: زمان ازسرگیری پخش این برنامه موسیقایی اعلام خواهد شد. در توضیح تیم «همآهنگ» خطاب به مخاطبان این برنامه آمده است: ضمن تبریک عید سعید فطر به همراهان عزیز، لازم به ذکر است پخش برنامه «همآهنگ» به دلایلی متوقف شده است، بر […]

تیم سازنده برنامه تلویزیونی «همآهنگ» با عذرخواهی از مخاطبان بابت توقف این برنامه متذکر شد: زمان ازسرگیری پخش این برنامه موسیقایی اعلام خواهد شد.

در توضیح تیم «همآهنگ» خطاب به مخاطبان این برنامه آمده است: ضمن تبریک عید سعید فطر به همراهان عزیز، لازم به ذکر است پخش برنامه «همآهنگ» به دلایلی متوقف شده است، بر این اساس ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز به علت عدم پخش قسمت دوم و سوم برنامه و قدردانی از مخاطبانی که پیگیر پخش هستند و ما را دنبال می‌کنند، تیم «همآهنگ» در حال پیگیری است و به‌زودی زمان جدید پخش برنامه از شبکه‌های نسیم و افق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«همآهنگ» برنامه ای با هدف استعدادیابی و ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

این برنامه محصولی از موسسه مأوا، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

بر این اساس در یک‌سال‌ونیم گذشته گروه‌های سرود در کشور شناسایی و بیش از ۸۰۰ گروه سرود پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز کردند.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در برنامه اصلی که با حضور اساتید نام آشنای حوزه شعر، موسیقی، خوانندگی، نمایش و اجرای خلاق در استودیو همآهنگ برگزار می‌شود را کسب کردند و در این مرحله به شکلی متفاوت و جذاب به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط:

هیئت انتخاب مسابقه «همآهنگ» مشخص شدند

آغاز پخش مسابقه موسیقی «همآهنگ» از ۳۰ فروردین

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه