رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 فروردین 1402 - 09:03
  • کد خبر : ۱۴۸۲۳
  • چاپ خبر : نماهنگی به کودکان پروانه ای تقدیم شد + فیلم

نماهنگی به کودکان پروانه ای تقدیم شد + فیلم

نماهنگ «شبیه پروانه‌ها» با خوانندگی علی اکبر حائری و همراهی گروه سرود احسان منتشر و به کودکان پروانه‌ای تقدیم شد. این نماهنگ با شعری از مجتبی کرمی، خوانندگی علی اکبر حائری و همراهی گروه سرود احسان در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) منتشر و به کودکان پروانه‌ای تقدیم شده است. می توانید این […]

نماهنگ «شبیه پروانه‌ها» با خوانندگی علی اکبر حائری و همراهی گروه سرود احسان منتشر و به کودکان پروانه‌ای تقدیم شد.

این نماهنگ با شعری از مجتبی کرمی، خوانندگی علی اکبر حائری و همراهی گروه سرود احسان در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) منتشر و به کودکان پروانه‌ای تقدیم شده است.

می توانید این نماهنگ را از خبرآوا مشاهده نمایید:

احسان جوادی تنظیم‌کننده، امیررضا شیرازی گرافیست، علی زمانی کارگردان این نماهنگ هستند. سجاد شیرافکن نیز تهیه‌کننده نماهنگ «شبیه پروانه‌ها» است. این نماهنگ به همت مرکز موسیقی مأوا سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید و منتشر شده است.

۱۷ فروردین مصادف با ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.

بیماری «پیدرمولیز بولوسا» با نام اختصاری «EB» یک بیماری ارثی در بافت‌های پوستی است که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول می‌کند. این بیماری به دلیل نازک شدن پوست و آسیب‌پذیری آن به بال‌های پروانه تشبیه می‌شود و در ایران با نام بیماری «پروانه‌ای» شناخته شده است. تاکنون ۹۵۰ بیمار پروانه‌ای در کشور شناسایی شده است که ۹۵ درصد آنها حاصل ازدواج‌های فامیلی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

نماهنگ «کارت صدآفرین» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

انتشار نماهنگ «یا رئوف» برای زادروز امام هشتم (ع)

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه