رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 اسفند 1401 - 09:08
  • کد خبر : ۱۴۴۳۱
  • چاپ خبر : عیدی سیروان خسروی به طرفدارانش

عیدی سیروان خسروی به طرفدارانش

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ به عنوان عیدی، قیمت دو سوم از بلیت‌های کنسرت هفتم فروردین ۱۴۰۲ را بیش از ۵۰ درصد کاهش داد. به گزارش خبرآوا، سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری کنسرت خود در عید خبر داد. سیروان با اعلام برگزاری کنسرت در هفتم فروردین […]

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ به عنوان عیدی، قیمت دو سوم از بلیت‌های کنسرت هفتم فروردین ۱۴۰۲ را بیش از ۵۰ درصد کاهش داد.

به گزارش خبرآوا، سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری کنسرت خود در عید خبر داد.

سیروان با اعلام برگزاری کنسرت در هفتم فروردین ۱۴۰۲ نوشت: «عیدی من به شما. دوست داشتم سال جدید رو با دادن یه عیدی کوچیک به مخاطب‌های موسیقی شروع کنم. به همین منظور تصمیم گرفتم که در کنسرت ۷ فروردین، قیمت دو سوم از بلیت‌های کنسرت رو بیش از ۵۰ درصد کاهش بدیم. به امید دیدار.»

سیروان خسروی که با همراهی برادرش زانیار، در ۲۳ بهمن امسال پس از مدت‌ها وقفه کنسرت‌ خود را روی صحنه برد، این بار در اجرایی دیگر در هفتم فروردین کنسرت خود را برگزار می کند. کنسرت قبلی این دو خواننده ۱۷ اسفند در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

کنسرت سیروان خسروی به همراه زانیار، هفتم فروردین ۱۴۰۲ در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد. بلیت فروشی این کنسرت نیز از چهارشنبه ۲۴ اسفند ساعت ۲۰ در سایت Zbelit.com آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط:

برگزاری کنسرت سیروان و زانیار خسروی در تهران

گزارش تصویری کنسرت سیروان خسروی

مسئول اخلال در کنسرت سیروان کیست

معاون هنری از سیروان خسروی دلجویی کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه