رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 اسفند 1401 - 09:18
  • کد خبر : ۱۴۲۳۵
  • چاپ خبر : جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد

جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد

دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد» تا ۲۵ اسفندماه در بخش‌های دونوازی، گروه‌نوازی و پژوهش خبر داد. به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد»، مهدی مساح‌ بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره […]

دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد» تا ۲۵ اسفندماه در بخش‌های دونوازی، گروه‌نوازی و پژوهش خبر داد.

به گزارش خبر آوا و به نقل از روابط عمومی پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد»، مهدی مساح‌ بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می‌شود که متأسفانه اجراهای دوره چهارم به دلایلی برگزار نشد.

به هر ترتیب و بنا به درخواست شرکت‌کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: تلاش می کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: در دوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین‌نامه جشنواره را به‌ دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به این آدرس مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط:

جشنواره موسیقی «امیرجاهد» به تعویق افتاد!

برگزیدگان مرحله اول جشنواره موسیقی امیر جاهد مشخص شد

برگزاری بخش رقابتی سومین جشنواره موسیقی «امیرجاهد»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه