رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 اسفند 1401 - 10:47
  • کد خبر : ۱۴۲۲۸
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم پایانی پویش «عزیزم حسین (ع)» در بین‌الحرمین

برگزاری مراسم پایانی پویش «عزیزم حسین (ع)» در بین‌الحرمین

دبیر پویش موسیقایی «عزیزم حسین ۲» از تصمیم ستاد اجرایی برای برگزاری مراسم پایانی این رویداد با حضور شش هزار کودک و تعدادی از مداحان شناخته‌شده کشورمان خبر داد. پویش «عزیزم حسین ۲» همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) و پس از انتشار نماهنگی با همین نام، با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی […]

دبیر پویش موسیقایی «عزیزم حسین ۲» از تصمیم ستاد اجرایی برای برگزاری مراسم پایانی این رویداد با حضور شش هزار کودک و تعدادی از مداحان شناخته‌شده کشورمان خبر داد.

پویش «عزیزم حسین ۲» همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) و پس از انتشار نماهنگی با همین نام، با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی آغاز به کار کرد. مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) متولی این پویش است و از کودکان و نوجوانان خواسته شده حرم امام حسین (ع) را نقاشی و همراه با فیلم همخوانی سرود ارسال کنند.

جواد توسلی، دبیر پویش «عزیزم حسین ۲» درباره دیگر جزییات این پروژه که با استقبال مخاطبان مواجه شده، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قصد داریم مراسم پایانی پویش را اواخر اسفند در بین‌الحرمین برگزار کنیم. در این مراسم سرود «عزیزم حسین ۲» توسط حدود شش هزار کودک و بدون موسیقی اجرا می‌شود. همچنین کودکان و نوجوانان و نقاشی‌های خود را به شکل نمادین، مقابل حرم امام‌حسین (ع) تقدیم ساحت مقدس ایشان می‌کنند.»

وی افزود: در حال پیگیری نمایشگاه نقاشی حرم در بین‌الحرمین هستیم که هماهنگی آن با کربلا در حال انجام است. ضمن اینکه محمدحسین پویانفر، عبدالرضا هلالی، سجاد محمدی و محمد اسداللهی از جمله مداحانی هستند که در این مراسم حضور دارند.

دبیر پویش «عزیزم حسین ۲» در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در مرحله اجرایی پویش «عزیزم حسین ۲ بالغ بر ۱۲ هزار نقاشی و ۶ هزار ویدئو از ایران و دیگر کشورها به فصل اول پویش ارسال شد.

در سری اول پویش، کودکان و نوجوانان حرم امام حسین (ع) را نقاشی کردند. در سری دوم از آنها خواسته شده که نقاشی‌های خود را به امام حسین (ع) نشان دهند. شعر نماهنگ هم بر همین اساس سروده شده است و با این بیت شروع می‌شود: «دستای گرم تو و دستای سردم، یادته من حرم رو نقاشی کردم؟» در واقع این دو پویش از نظر معنایی با هم ارتباط دارند.

جزییاتی از مراسم پایانی پویش «عزیزم حسین(ع)» در بین‌الحرمین

وی ادامه داد: سرود عزیزم حسین ۲ اولین بار در شهر ورامین رونمایی شد و تصمیم داریم این پویش را که از اول اسفند آغاز شده، مانند «عزیزم حسین ۱» در سراسر کشور ادامه دهیم.

یادآور می‌شود در پویش «عزیزم حسین ۲» از کودکان و نوجوانان خواسته شده است که با استفاده از مدادرنگی‌های خود حرم امام حسین (ع) را نقاشی کرده و به همراه فیلم همخوانی سرود در پیامرسان‌های تلگرام، ایتا و شاد به نشانی Hamseday_asman ارسال کنند.

منبع: مهر

احبار مرتبط:

پروژه پویش سرود «سلام فاطمه (س)» ادامه دارد

پویش موسیقایی «سلام فاطمه (س)» آغاز شد

اجرای سرود در ۱۷ استان کشور در پویش «نسل حسینی»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه