رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 بهمن 1401 - 13:44
  • کد خبر : ۱۳۷۲۳
  • چاپ خبر : برگزاری نشست «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا»

برگزاری نشست «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا»

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بازیابی با عنوان «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. ️ به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه هنرمندان ایران، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بازیابی با عنوان «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا» روز چهارشنبه پنجم بهمن ساعت ۱۷:۳۰ […]

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بازیابی با عنوان «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. ️

به گزارش خبرآوا و به نقل از خانه هنرمندان ایران، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بازیابی با عنوان «مداخله‌ هنرمند موسیقی در صورت‌بندی امروز و فردا» روز چهارشنبه پنجم بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

مسعود شعاری (آهنگساز، مدرس و نوازنده)، مهران مهرنیا (آهنگساز و نوازنده) و فردین خلعتبری (آهنگساز) در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

در این نشست‌ها، منظور از «بازیابی» نه بازگشت به روال گذشته که تلاشی است برای احضار ملموس قدرت رهایی‌بخش هنر و هنرمندان. از پس تجربه‌ سه ماه گذشته حالا باید در پی ایجاد تغییرات مورد مطالبه‌ هنرمندان در نهادهای هنری باشیم. مخصوصا به این جهت که ساز و کار دریافت مجوز برای آغاز هر فعالیت هنری از نظر بسیاری از هنرمندان دیگر منسوخ و غیرقابل اجراست.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

پیش از این سلسله نشست‌های بازیابی با موضوع‌های هنرهای تجسمی، تئاتر و سینما با حضور کارشناسان و منتقدان این حوزه‌ها برگزار شده است.

خبرآوا

اخبار مرتبط:

لغو نشست های پژوهشی خانه موسیقی تا اطلاع بعدی

برگزاری نشست بررسی موسیقی تاجیکستان و آذربایجان

برگزاری نشست «شیوه‌های آوازخوانی جنوب و شرق خراسان»

برگزاری نشست درباره مقامهای موسیقی تالشی توسط آرمین فریدی

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه