رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 12:46
  • کد خبر : ۱۳۷۰۸
  • چاپ خبر : انتشار فراخوان دوره چهارم جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره

انتشار فراخوان دوره چهارم جایزه «موسیقی و رسانه» جشنواره

با اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان چهارمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به‌عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت […]

با اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان چهارمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» به‌عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی ـ هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه‌ها، برگ دیگری از «جایزه موسیقی و رسانه» را در تقویم هنری ایران ثبت می کند.

«جایزه موسیقی و رسانه»، در دو محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ موسیقی، افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ‌سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه های مختلف موسیقی؛ به ویژه موسیقی نواحی و خرده فرهنگها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار می شود.

سامانه جشنواره به نشانی //www.fajrmusicfestival.com/ از ۸ تا ۱۶ بهمن ماه سال جاری آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

می توانید فراخوان را از اینجا مشاهده نمایید.

خبرآوا

اخبار مرتبط:

فراخوان ثبت نام رسانه ها برای حضور در جشنواره موسیقی فجر

انتشار فراخوان سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

جشنواره‌های فجر قوی‌تر از گذشته برگزار خواهد شد

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه