رفتن به بالا
  • دوشنبه - 26 دی 1401 - 10:59
  • کد خبر : ۱۳۶۲۰
  • چاپ خبر : رامین حسین پور با «صورتگر» جایزه مرد سال ۲۰۲۲ را گرفت

رامین حسین پور با «صورتگر» جایزه مرد سال ۲۰۲۲ را گرفت

رامین حسین‌پور با ویدیو آرت «صورتگر» توانست جایزه بهترین خواننده مرد سال ۲۰۲۲ فستیوال بین‌المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس را به دست آورد. به نقل از روابط عمومی اثر، رامین حسین پور با ویدیوآرت «صورتگر» توانست برنده بهترین خواننده سال ۲۰۲۲ فستیوال بین المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس که زیر نظر جوایز گرمی فعالیت می‌کند، شود و جایزه ترافی […]

رامین حسین‌پور با ویدیو آرت «صورتگر» توانست جایزه بهترین خواننده مرد سال ۲۰۲۲ فستیوال بین‌المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس را به دست آورد.

به نقل از روابط عمومی اثر، رامین حسین پور با ویدیوآرت «صورتگر» توانست برنده بهترین خواننده سال ۲۰۲۲ فستیوال بین المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس که زیر نظر جوایز گرمی فعالیت می‌کند، شود و جایزه ترافی (جام) را در این رقابت با حضور دیگر رقبای بین‌المللی از آن خود کند. این فستیوال به تازگی جوایز خود را به برندگان اعلام کرده است.

این ویدیو آرت در سال ۱۴۰۰ تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده است.

ویدیوآرت «صورتگر» که خوانندگی، کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی، تنظیم، آهنگسازی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است، به تازگی برنده جایزه بهترین کارگردان، مستندساز، بهترین فیلم کوتاه تلفیقی فستیوال بین‌المللی «استهکلم» سوئد، بهترین آهنگساز «زاگرب» کرواسی و نیز بهترین کانسپت آرت در بخش‌های معماری، سینما و موسیقی از جشنواره جهانی لس آنجلس شده است.

دیگر دستاوردهای این ویدیو آرت عبارتند از جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان است.

همچنین جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا، بهترین موزیک ویدئو راک مونیخ آلمان، سه عنوان بهترین تهیه کننده، بهترین موزیک ویدیو و بهترین طراحی صحنه و دکوراسیون ایزمیر ترکیه، بهترین جلوه ویژه فستیوال پراگ را دریافت کرده است.

پنج عنوان در فستیوال نیویورک آمریکا در بخش‌های موزیک فیلم، تهیه کنندگی، بهترین موزیک ویدیو راک، بهترین کارگردان مرد، بهترین ویدیوی تلفیقی و برنده یورو موزیک برای بهترین موزیسین فیلم و برنده جایزه بهترین نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی فستیوال بُدن سوئد و اسلواکی، بهترین ویدیو راک و بهترین ویدیو هنری فستیوال اسلواکی و بهترین فیلم کوتاه انمیشین جشنواره پراگ، جایزه شایستگی و بهترین جلوه‌های ویژه از جشنواره تک حلقه لس آنجلس، بهترین فیلم تلفیقی کوتاه در جشنواره اروپا و جایزه بهترین اجرا، هنر، تمدن و ویدیو آرت از جشنواره معتبر جهانی آکوولاد کالیفرنیا، از دیگر حضورهای بین‌المللی این اثر است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به عنوان طراح، مدرس، نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. او در سال ۹۴ با تلفیق هنر، معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد و نیز در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده است.

وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده است و در مجله Euro Art house Cinema Day از او تقدیر شده است.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوینگر: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلم‌برداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، تیم موسیقی: نیما نواپور و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش‌آشتیانی. با تقدیر از دکتر فرید رضائیان و دکتر بهروز طباطبائی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

«صورتگر» باز هم برنده دو جایزه جهانی شد

ویدیوآرت «صورتگر» در جشنواره لس آنجلس کسب عنوان کرد

تک آهنگ «رهگذر» منتشر شد

اعطای جایزه به ویدیوآرت رامین حسین‌پور

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه