رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 دی 1401 - 09:09
  • کد خبر : ۱۳۶۰۳
  • چاپ خبر : افتتاحیه بیستمین جشنواره امام رضا (ع) از شبکه یک پخش شد

افتتاحیه بیستمین جشنواره امام رضا (ع) از شبکه یک پخش شد

آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام روز دوشنبه 19 دی ماه از شبکه اول سیما پخش شد. به گزارش خبرآوا و به نفل از روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که با حضور هنرمندان سرشناس کشور در مشهد […]

آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام روز دوشنبه 19 دی ماه از شبکه اول سیما پخش شد.

به گزارش خبرآوا و به نفل از روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که با حضور هنرمندان سرشناس کشور در مشهد برگزار شد از شبکه اول سیما پخش شد.

این برنامه تلویزیونی با اجرای رسالت بوذری برگزار شد. شامل بخش های نمایشی، اجرای موسیقی، مداحی و نوحه خوانی محلی بود که ساعت 18:45 از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام امسال در قالب 16 جشنواره شامل ششمین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی و دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در 15 استان کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود.

جدول فراخوان بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که توسط بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) برگزار می شود، اعلام شده است.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره و همچنین برای اطلاع از مقررات و شرایط و جوایز آن به پایگاه شمس توس به نشانی shamstoos.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که فرایند ثبت ‎نام و ارسال اثر از طریق پورتال portal.shamstoos.ir انجام می ‎شود. فراخوان شرکت در بیستمین جشنواره نیز در این نشانی قابل مشاهده است.

آن دسته از علاقمندانی که موفق به تماشای این مراسم از شبکه یک سیما نشده اند، می توانند مراسم را از سایت تلویبیون مشاهده نمایند.

خبرآوا / م. معیاریان

احبار مرتبط:

فراخوان ششمین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی منتشر شد

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی منتشر شد

گروه‌های سرود را در جشنواره سرود رضوی توانمند می‌کنیم

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه