رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 دی 1401 - 09:25
  • کد خبر : ۱۳۵۲۱
  • چاپ خبر : باشگاه «موسیقانو» در حوزه هنری راه اندازی شد

باشگاه «موسیقانو» در حوزه هنری راه اندازی شد

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: باشگاه «موسیقانو» در سه بخش خوانندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان به تازگی راه اندازی شده و عضوگیری می‌کند. میلاد عرفان پور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری درباره فعالیت‌های در دست انجام این مرکز اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های اخیر ما راه اندازی رسمی باشگاه «موسیقانو»، ابتکاری از سوی مرکز […]

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: باشگاه «موسیقانو» در سه بخش خوانندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان به تازگی راه اندازی شده و عضوگیری می‌کند.

میلاد عرفان پور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری درباره فعالیت‌های در دست انجام این مرکز اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های اخیر ما راه اندازی رسمی باشگاه «موسیقانو»، ابتکاری از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری برای مرتبط کردن بخشی از هنرمندان جوان موسیقی با فرآیند تولیدی آموزشی است.

وی در ادامه افزود: ذیل این باشگاه، سه باشگاه خوانندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان تصنیف سازان فعال شدند. براساس فرآیند تولیدی آموزشی حاکم بر این باشگاه‌ها اعضا امکان مشارکت در تولیدات موسیقی را پیدا می‌کنند و از سوی دیگر می‌توانند از برنامه‌های آموزشی و ویژه برای ارتقای دانش، مهارت و شناخت خود استفاده کنند.

عرفان پور با اشاره به اینکه هر باشگاه یک هیات علمی دارد که یکی از اعضای این هیات علمی دبیر علمی باشگاه است و با اعضا مرتبط می‌شود، گفت: اعضای این باشگاه‌ها از کل کشور در دو سطح هنرمندان با تجربه و پیشکسوت و دوم هنرمندان جوان و با دانش و مستعد هستند.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری با تاکید بر اینکه افتتاحیه این باشگاه‌ها اخیرا صورت گرفته گفت: در باشگاه آهنگسازان تاکنون بیست عضو داریم که در آینده قطعا تغییر می‌کنند. در باشگاه خوانندگان نزدیک به سی و پنج عضو و در باشگاه ترانه سرایان هم نزدیک به سی و پنج عضو ثبت نام کرده و پذیرفته شده‌اند.

وی در خصوص بازخورد راه اندازی این باشگاه‌ها گفت:‌ قطعا تولیدات این باشگاه‌ها برای جوانانی که خود را در فضای حرفه‌ای آفرینش می‌خواهند ببینند، انگیزه بخش خواهد بود. هم اینکه آموزش‌هایی که اینجا انجام می‌شود قطعا در هنرستان، دانشگاه یا با هر مرکز دیگری قابل مقایسه نیست.

عرفان‌پور در خصوص اینکه اعضای این باشگاه‌ها چه امتیازاتی خواهند داشت، گفت: نخست اینکه فرصت ایفای نقش در یک تولید حرفه‌ای موسیقی به عنوان ترانه سرا، آهنگساز یا خواننده برای اعضا فراهم می‌شود. دوم اعضا می‌توانند برای فعالیت‌هایشان حق الزحمه دریافت کنند و وارد چرخه اقتصادی شوند. سوم اگر اعضا ایده یا طرح خوبی داشته باشند می‌توانند با اشتراک گذاشتن با اعضای هیات علمی، تولیداتشان را منتشر و تهیه کنند و در نهایت از آموزش رایگان در کنار اساتید مجرب رشته خود می‌توانند بهره‌مند شوند.

افرادی که تمایل به عضویت در این باشگاه‌ها را دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با مرکز موسیقی حوزه هنری برای دریافت شرایط عضویت مرتبط شوند.

اخبار مرتبط:

باشگاه خوانندگان حوزه هنری فراخوان داد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه