رفتن به بالا
  • شنبه - 10 دی 1401 - 14:02
  • کد خبر : ۱۳۵۱۸
  • چاپ خبر : جلدهای بعدی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شدند

جلدهای بعدی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شدند

پیمان مدنی نوازنده و نویسنده از انتشار سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد. پیمان مدنی نوازنده پیانو و مدیر آموزشگاه موسیقی از انتشار سه جلد نهایی کتاب خود با عنوان «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد. او گفت: سه جلد نهایی «تئوری موسیقی در مایکروفر» با ترجمه نگار پارسا از سوی […]

پیمان مدنی نوازنده و نویسنده از انتشار سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد.

پیمان مدنی نوازنده پیانو و مدیر آموزشگاه موسیقی از انتشار سه جلد نهایی کتاب خود با عنوان «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد.

او گفت: سه جلد نهایی «تئوری موسیقی در مایکروفر» با ترجمه نگار پارسا از سوی انتشارات دلواژه منتشر شده است که دو جلد اول آن اوایل تابستان منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

این نوازنده بیان کرد: تمامی این پنج جلد برای کودکان است که نگار پارسا مترجم این اثر بوده و من ویراستاری آن را انجام داده‌ام. همچنین این کتاب برای کودکان و نوجوانان از سن ۴ تا ۱۵ سال مناسب است.

وی افزود: هر پنج جلد، کلیاتی از مباحث تئوری موسیقی را در بر می‌گیرد. همچنین تمرین‌های جلد اول و دوم با استیکر حل می‌شود و با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های شاد آموزش داده شده است تا برای کودکان قابل فهم‌تر باشد. این مجموعه مختص رشته و ساز خاصی نیست و مناسب برای همه رشته‌های موسیقی است.

مدنی خاطرنشان کرد: این مجموعه کار را برای اساتید راحت‌تر می‌کند و طبق یک روند آکادمیک مدرن پیش می‌رود و می‌تواند یک منبع آموزشی مناسب برای اساتید موسیقی کودک باشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از دو جلد اول خیلی زیاد بود به نحوی که در بیشتر آموزشگاه‌های تهران و شهرهای دیگر این دو جلد تدریس می‌شود در نتیجه تصمیم گرفتیم که هر چه سریع‌تر سه جلد دیگر را منتشر کنیم تا به صورت کامل و جامع‌تر در دسترس همه قرار گیرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط:

انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان

کتاب «چگونگی موسیقی ایران» منتشر شد

کتاب «دویار» داستان زندگی عثمان محمدپرست منتشر شد

کتاب تلفیق شعر و موسیقی منتشر شد

کتاب «ردیف مرتضی محجوبی برای پیانو» منتشر شد

انتشار کتابی درباره موسیقی باروک به سبک فرانسوی

کتاب بانگ آزادی خاطرات شفاهی احمدعلی راغب رونمایی شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه