رفتن به بالا
  • شنبه - 3 دی 1401 - 09:29
  • کد خبر : ۱۳۴۳۰
  • چاپ خبر : مهلت ارسال آثار به رویداد سرود «روایت سرباز» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به رویداد سرود «روایت سرباز» تمدید شد

در پی استقبال گروه‌های هنری برای شرکت در رویداد سرود «روایت سرباز»، مهلت ارسال آثار تا سوم دی تمدید شد. دبیرخانه رویداد سرود «روایت سرباز» اعلام کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رویداد به دلیل استقبال گروه‌های هنری تا روز شنبه (سوم دی) تمدید شد. به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط […]

در پی استقبال گروه‌های هنری برای شرکت در رویداد سرود «روایت سرباز»، مهلت ارسال آثار تا سوم دی تمدید شد.

دبیرخانه رویداد سرود «روایت سرباز» اعلام کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رویداد به دلیل استقبال گروه‌های هنری تا روز شنبه (سوم دی) تمدید شد.

به گزارش خبرآوا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، رویداد سرود «روایت سرباز» در قالب دومین جایزه هنری بنیاد رودکی در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، مهلت ارسال آثار در پی استقبال گروه‌های هنری تا سوم دی تمدید شد.

تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند، در دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

محمدهادی خاکی دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» با اعلام برگزاری این رویداد هنری گفت: تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند. این رویداد هنری دهم دی ماه و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

آثار تعدادی از گروه‌های سرود به دبیرخانه این رویداد رسیده است و سایر گروه‌های سرود متقاضی که تاکنون آثار آنها شناسایی یا دریافت نشده است، می‌توانند آثار تولیدی خود را تا سوم دی در قالب فایل صوتی (mp۳) همراه با درج مشخصات دقیق صاحب اثر، سرپرست و اعضای گروه (نام و نام خانوادگی کد ملی و شماره همراه) به نشانی پست الکترونیک soroud@soleimani.ir ارسال و در این رویداد هنری شرکت کنند.

این رویداد هنری با همکاری بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد می‌توانند به تارنمای مکتب حاج قاسم به نشانی soleimani.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد هنری با شماره تلفن ۶۶۷۳۱۱۱۳ – ۰۲۱ در ارتباط باشند.

اخبار مرتبط:

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه