رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 آذر 1401 - 21:43
  • کد خبر : ۱۳۲۶۵
  • چاپ خبر : «آغوش ایران» برای همدردی با آرتین منتشر شد + ویدیو

«آغوش ایران» برای همدردی با آرتین منتشر شد + ویدیو

نماهنگ «آغوش ایران» به مناسبت اربعین شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و برای همدردی با آرتین سرایداران از بازماندگان این حادثه منتشر شد. نماهنگ «آغوش ایران» با شعری از نفیسه سادات موسوی و خوانندگی و آهنگسازی حسین نویان به مناسبت اربعین شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و برای همدردی با آرتین سرایداران و تسلای […]

نماهنگ «آغوش ایران» به مناسبت اربعین شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و برای همدردی با آرتین سرایداران از بازماندگان این حادثه منتشر شد.

نماهنگ «آغوش ایران» با شعری از نفیسه سادات موسوی و خوانندگی و آهنگسازی حسین نویان به مناسبت اربعین شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و برای همدردی با آرتین سرایداران و تسلای دل این کودک خردسال و همه کودکانی که در سرتاسر جهان قربانی تروریسم شده‌اند، منتشر شده است.

علی فلاح کارگردانی و علی خواجه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشتند که در حوزه کمیک موشن به همت موسسه هنری رسانه‌ای زامیر (رسانه‌ای برای بانوان ایران) منتشر شده است.

غروب چهارشنبه (چهارم آبان‌ ۱۴۰۱)، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شهر شیراز، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است. پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند و آرتین کودک خردسال نیز مجروح شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه