رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 9 آذر 1401 - 13:44
  • کد خبر : ۱۳۲۲۸
  • چاپ خبر : انتشار نماهنگ «نسل دلیران» برای حمایت از تیم ملی فوتبال

انتشار نماهنگ «نسل دلیران» برای حمایت از تیم ملی فوتبال

نماهنگ «نسل دلیران» به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در حمایت از این تیم منتشر شد. به گزارش خبرآوا این نماهنگ که توسط مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه و منتشر شده است. پیش از این نیز نماهنگ‌های «کنار تیم» اثری از گروه سرود رسا، «من […]

نماهنگ «نسل دلیران» به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در حمایت از این تیم منتشر شد.

به گزارش خبرآوا این نماهنگ که توسط مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه و منتشر شده است.

پیش از این نیز نماهنگ‌های «کنار تیم» اثری از گروه سرود رسا، «من ایرانم، ایران هوادارتان» با خوانندگی غلامرضا صنعتگر، «خوب‌ترین خاک» با خوانندگی پویان اعتصامی، «تیم بالا» با صدای مجتبی الله وردی (مُجال) و «لحظه صعود» با خوانندگی و تنظیم احسان جوادی در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شده است.

پیش از این نماهنگهای «ایران 80» و «جام جهان‌نما» عنوان تازه‌ترین و آخرین نماهنگ‌ تولید شده به مناسبت جام جهانی فوتبال بودند که در آستانه بازی دو تیم ایران و آمریکا که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های این دوره از مسابقات شناخته می شد، منتشر شدند.

تیم ملی فوتبال ایران پس از برد تیم فوتبال ولز، شامگاه سه شنبه هشتم آذر ماه در سومین بازی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی فوتبال به مصاف تیم ملی فوتبال امریکا رفت و علیرغم تلاش بازیکنان، بازی را واگذار کرده و از دور مسابقات جام جهانی حذف شد.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران ۲۹ آبان در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دومین مسابقه، تیم ملی فوتبال کشورمان و ولز چهارم آذر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران پایان یافت.

تیم ملی فوتبال ایران پس از برد تیم فوتبال ولز، شامگاه سه شنبه هشتم آذر ماه در سومین بازی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی فوتبال به مصاف تیم ملی فوتبال امریکا رفت و علیرغم تلاش بازیکنان، بازی را واگذار کرده و از دور مسابقات جام جهانی حذف شد.

همچنین تاکنون نماهنگ «عطر پرچم» با ترانه‌ای از میلاد عرفان‌پور و خوانندگی ستار سهرابی به سفارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و با همکاری مرکز شعر و موسیقی حوزه هنری و قطعه «تا پای جان برای ایران» از تولیدات انجمن موسیقی ایران به عنوان هدیه‌ای به تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال به آهنگسازی علیرضا دریایی، ترانه‌سرایی احسان افشاری و خوانندگی محمد معتمدی منتشر شده‌اند.

می توانید این نماهنگ را مشاهده نمایید:

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط:

انتشار قطعه «ایران ۸۰» برای حمایت از تیم ملی فوتبال

انتشار نماهنگ «جام جهان نما» برای تیم ملی فوتبال ایران

انتشار نماهنگ «تیم بالا» برای تیم ملی فوتبال

«کنار تیم»، نماهنگ دهه هشتادی‌ها برای تیم ملی فوتبال

غلامرضا صنعتگر در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران می خواند

انتشار نماهنگ «عطر پرچم» به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبا

نماهنگ «لحظه صعود» برای تیم ملی فوتبال منتشر شد

محمد معتمدی خواننده رسمی سرود ایران در جام جهانی شد

محمد معتمدی از خواندن سرود تیم ملی انصراف داد

تازه‌ترین خبر از انتخاب خواننده قطعه تیم ملی در جام‌جهانی

رضا یزدانی برای تیم ملی از ایران خواهد خواند

رضا یزدانی خواندن ترانه به سفارش فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه