رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 آبان 1401 - 12:15
  • کد خبر : ۱۳۰۵۰
  • چاپ خبر : آلبوم «از بهار بیشتر» آرمان مهربان منتشر شد

آلبوم «از بهار بیشتر» آرمان مهربان منتشر شد

آلبوم «از بهار بیشتر» اثری با موسیقی و تنظیم آرمان مهربان و خوانندگی وهاب ابراهیمی منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. به گزارش خبرآوا، این آلبوم تازه ترین اثر از تولیدات موسیقایی است که به آهنگسازی آرمان مهربان، آواز وهاب ابراهیمی و دکلمه سیدمحمدحسین موسوی تبار تولید و منتشر شده […]

آلبوم «از بهار بیشتر» اثری با موسیقی و تنظیم آرمان مهربان و خوانندگی وهاب ابراهیمی منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرآوا، این آلبوم تازه ترین اثر از تولیدات موسیقایی است که به آهنگسازی آرمان مهربان، آواز وهاب ابراهیمی و دکلمه سیدمحمدحسین موسوی تبار تولید و منتشر شده است.

این اثر شامل ۷ قطعه تحت عناوین «سفر ایستگاه»، «آواز دوره گرد»، «حیرت نکن»، «قایق کاغذی»، «می شود هنوز» و «باورم نمی شود» است که ترانه های آن توسط محمدمهدی سیار، محمدرضا شکارسری، مرتضی امیری اسفندقه، علی داوودی، مهدی جهاندار، مصطفی علیپور و محمدحسین نعمتی سروده شده است.

آرمان مهربان نوازنده پیانو، علیرضا دریایی نوازنده ویولن و ویولن آلتو و سامان سقایی نوازنده گیتاربیس اعضای گروه اجرای موسیقی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

«کاشکی» با شعر علی داودی، «سفر ایستگاه» با شعر قیصر امین‌پور، «چشم و هم‌چشمی» با شعر علی‌محمد مودب، «آواز دوره گرد» با شعر مرتضی امیری اسفندقه، «حیرت نکن» با شعر مهدی جهاندار، «قایق کاغذی» با شعر محمدمهدی سیار، «جدایی» با شعر اسماعیل امینی، «آن کهنه راوی» با شعر سعید حدادیان، «می‌شود شود هنوز» با شعر مصطفی علی‌پور، «باورم نمی‌شود» با شعر محمد حسین نعمتی، «زنهار» با شعر سیدعلی لواسانی و «کدام گریه» با شعر محمدرضا شکارسری قطعاتی هستند که در این آلبوم در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

آرمان مهربان از جمله آهنگسازان جوان موسیقی کشورمان است که چندی پیش نیز آلبوم «پوئم سمفونی سرباز» را توسط ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری ارکستر آرش امینی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر کرده بود.

آلبوم دکلمه، موسیقی و آواز «از بهار بیشتر» توسط موسسه شهرستان ادب منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال آن را از سایت های معتبر موسیقی تهیه نمایند.

 

خبرآوا / م. معیاریان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه