رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 مهر 1401 - 15:06
  • کد خبر : ۱۲۸۵۹
  • چاپ خبر : روایت‌هایی موسیقایی از ماجرای «بزبزقندی»

روایت‌هایی موسیقایی از ماجرای «بزبزقندی»

اولین آلبوم از پروژه «نوای نو» مشتمل‌بر مجموعه آثار منتخب تعدادی از هنرمندان فعال در حوزه آهنگسازی کودک و نوجوان پیش روی مخاطبان قرار گرفت. «نوای نو» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه آلبوم‌های موسیقی است که طی روزهای گذشته در دسترس علاقه مندان موسیقی کودک و نوجوان قرار گرفته است. در […]

اولین آلبوم از پروژه «نوای نو» مشتمل‌بر مجموعه آثار منتخب تعدادی از هنرمندان فعال در حوزه آهنگسازی کودک و نوجوان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«نوای نو» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه آلبوم‌های موسیقی است که طی روزهای گذشته در دسترس علاقه مندان موسیقی کودک و نوجوان قرار گرفته است.

در توضیحات اولین آلبوم از پروژه «نوای نو» آمده است:

نوای نو، مجموعه‌ای از آثار آوازی بر اساس جشن نوروز و آثار سازی بر اساس بازدید از بناهای تاریخی و همچنین داستان ایرانی بزبزقندی است. هر کدام از این آثار، قسمت‌ها و برش‌های مختلف این داستان هستند که جداگانه توسط آهنگسازانی نوجوان و بر اساس تفکر، احساس و تخیل آن‌ها خلق شده‌اند. این ملودی‌ها و ریتم‌ها نشانگر قدرت آفرینندگی و تجسم خلاقی است که از درون داستان برآمده و با درک و شناختی که در گذر زمان و در طول دوره‌های آموزشی این آهنگسازان جوان پدید آمده، شکل گرفته‌اند.

«جادوی سیاه» به آهنگسازی آوین شفیعی و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «فرا سکوت» به آهنگسازی آوینا پوراسدلله و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «شتاب دهنده ذرات» به آهنگسازی مانی میری و نوازندگی گیتار حامد فتحی، «جنگل ابر» به آهنگسازی آوینا پوراسدالله و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «درکه» به آهنگسازی آوین شفیعی و نوازندگ تار طینوش بهرامی، «میدان رستم» به آهنگسازی مانی میری و نوازندگی تار طینوش بهرامی، «سال نو» به آهنگسازی آوین شفیعی، نوازندگی پیانو امیرمهیار تفرشی پور و «هرسال» به آهنگسازی مانی میری، نوازندگی گیتار حامد فتحی، نوازندگی سازهای الکترونیک رخشا قاضی زاده و خوانندگی هامون هاشمی بخشی از قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

«روزی روزگاری بزبزقندی» به روایت ارشیا شریعتی، «روزی روزگاری» به آهنگسازی نریمان جهانگیری و نوازندگی پیانو سارا صوفی، «آقا گرگه، بزبزقندی» به روایت ارشیا شریعتی، «آقا گرگه» به آهنگسازی آرتین زرین و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «تو مادر ما نیستی، بزبزقندی» به روایت ارشیا شریعتی. «تو مادر ما نیستی» به آهنگسازی امیرمانی عادشی و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «دست های حنا بسته- بزبز قندی» به روایت ارشیا شریعتی، «دست های حنابسته» به آهنگسازی نادیا شمسی و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش. «گرگ ناقلا» به آهنگسازی شایگان منصوری و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «حبه انگور» به آهنگسازی مانی رحمانی و نوازندگی گیتار حامد فتحی، «درس بزرگ» به آهنگسازی دارا عالم زاد و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش.

«ایزد شهر» به آهنگسازی آرتین زرین و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «کوه سنگی» به آهنگسازی آرتین زرین و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «دره ستارگان» به آهنگسازی مانی رحمانی و نوازندگی گیتار حامد فتحی، «طل تنگه» به آهنگسازی دارا عالم زاد و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «ماسال» به آهنگسازی نریمان جهانگیری و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «ساحل نور» به آهنگسازی نادیا شمسی و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش.

«بادآب سورت» به اهنگسازی شایگان منصوری و نوازندگی پیانو سارا صوفی سیاوش، «عید نوروز است» به آهنگسازی امیرمانی عادشی، نوازندگی پیانو امیرمهیار تفرشی پور و خوانندگی هامون هاشمی، «طبیعت» به آهنگسازی آرتین زرین، نوازندگی پیانو امیرمهیار تفرشی پور و خوانندگی هامون هاشمی، «چهارشنبه سوری» به آهنگسازی دارا عالم زاد، نوازندگی پیانو امیرمهیار تفرشی پور و خوانندگی هامون هاشمی، «نوروز» به آهنگسازی نادیا شمسی، نوازندگی پیانو امیرمهیار تفرشی پور و خوانندگی هامون هاشمی عنوان دیگر آثار منتشر شده در آلبوم «نوای نو» هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه