رفتن به بالا
  • شنبه - 12 شهریور 1401 - 14:35
  • کد خبر : ۱۲۶۲۵
  • چاپ خبر : ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد

ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد

همایون شجریان اعلام کرد: ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد و کنسرت‌های ونکوور و کلگری کانادا طبق برنامه در ماه سپتامبر برگزار می‌شود. همایون شجریان پیش از این اعلام کرده بود که کنسرت به رنگ صدا همراه با گروه سیاوش دوم و سوم سپتامبر (۱۱ و ۱۲ شهریور) در تورنتو، چهارم و پنجم سپتامبر (۱۳ و ۱۴ شهریور) در […]

همایون شجریان اعلام کرد: ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد و کنسرت‌های ونکوور و کلگری کانادا طبق برنامه در ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

همایون شجریان پیش از این اعلام کرده بود که کنسرت به رنگ صدا همراه با گروه سیاوش دوم و سوم سپتامبر (۱۱ و ۱۲ شهریور) در تورنتو، چهارم و پنجم سپتامبر (۱۳ و ۱۴ شهریور) در مونترال، نهم و دهم سپتامبر (۱۸ و ۱۹ شهریور) در ونکوور و ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) در کلگری کانادا برگزار می‌شود.

این خواننده دهم شهریور (یکم سپتامبر) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر، زمان برگزاری کنسرت‌های او در کانادا به ماه ژانویه تغییر کرده است.

وی ۱۱ شهریور از برگزاری کنسرت خود در ونکوور و کلگری خبر داد و نوشت: «دوستان عزیز و گرامی در پی اطلاع‌رسانی دیروز در آخرین پست اینستاگرامی، ساعاتی قبل ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد.

بنابراین کنسرت ونکوور (۹ و ۱۰ سپتامبر) و کلگری (۱۱ سپتامبر) طبق برنامه انجام خواهد شد، متاسفانه امکان اجرای برنامه در تورنتو و مونترال از دست رفت و لاجرم طبق اطلاع‌رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه موکول می‌شود.

تاریخ دقیق اجراهای تورنتو و مونترال به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد.

عزیزان می‌توانند براساس همان بلیت و همان شماره صندلی در روزهای جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت نمایند. چنانچه مایل به کنسل کردن بلیت خود هستند می‌توانند با ارجاع بلیت به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت کنند.

برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی سایت Tarticket.com در خدمت شما خواهد بود.»

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:

کنسرت‌ همایون در کانادا به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه