رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 خرداد 1401 - 10:55
  • کد خبر : ۱۱۶۸۸
  • چاپ خبر : انتشار کتاب «نغمه مانا» در نکوداشت محمدرضا شجریان

انتشار کتاب «نغمه مانا» در نکوداشت محمدرضا شجریان

تاب «نغمه مانا» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه موسیقی و هنرهای تجسمی است که در قالب نکوداشت محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی توسط انتشارات «راد نواندیش» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در توضیحات تکمیلی این اثر آمده است:  کتاب «نغمه مانا» اثری برای ابراز ارادت تعدادی از هنرمندان شناخته […]

تاب «نغمه مانا» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه موسیقی و هنرهای تجسمی است که در قالب نکوداشت محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی توسط انتشارات «راد نواندیش» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در توضیحات تکمیلی این اثر آمده است: 

کتاب «نغمه مانا» اثری برای ابراز ارادت تعدادی از هنرمندان شناخته شده ایران زمین به چهره همیشه ماندگار هنر و موسیقی کشورمان مرحوم محمدرضا شجریان است که در ۲۵۶ صفحه به صورت قطع وزیری به صورت تمام رنگی به چاپ رسیده است.

تصاویر منتشرشده در این کتاب در بر گیرنده آثار نمایشگاهی به همین نام است که آذر ماه سال ۱۴۰۰ با حضور چهره‌های شناخته شده حوزه موسیقی، گرافیک، خوشنویسی و سایر رشته‌های هنری در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. انجمن صنفی طراحان گرافیک، خانه موسیقی و انجمن خوشنویسان برگزارکنندگان این رویداد و حسن کریم‌زاده دبیر این نکوداشت بودند.

در کتاب «نغمه مانا» شاهد آثار ی از استادان صاحب نام حوزه‌های گرافیک و خوشنویسی از جمله محمد سلحشور، غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی و قباد شیوا، علی خسروی، ابراهیم حقیقی، بیژن جناب و نسل‌های مختلفی از دیگر هنرمندان در شاخه‌های پوستر، نشانه و نشانه‌نوشته هستیم.

به دلیل انتشار چاپ اول کتاب، افرادی که تا پایان خرداد ماه اقدام به خرید آن نمایند، از تخفیف ۲۰درصدی برخوردار خواهند شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه