رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 اردیبهشت 1401 - 14:45
  • کد خبر : ۱۱۴۰۲
  • چاپ خبر : سالار عقیلی خواننده تیتراژ «آتش سرد» شد

سالار عقیلی خواننده تیتراژ «آتش سرد» شد

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، همزمان با پایان تدوین سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام و آماده شدن برای پخش، سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شد. ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و تنظیم دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده […]

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، همزمان با پایان تدوین سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام و آماده شدن برای پخش، سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شد.

ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و تنظیم دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است.

سریال «آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و … .

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی ، شیوا خسرومهر، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رویسا طاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی و شاهد احمدلو در این سریال نقش آفرینی دارند.

 

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه