رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 اردیبهشت 1401 - 13:46
  • کد خبر : ۱۱۱۳۸
  • چاپ خبر : آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی از دوازدهم اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر در ۹ استان جدید دیگر نیز آغاز خواهد شد. این طرح دارای اهداف مهمی در ۲ […]

به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی از دوازدهم اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر در ۹ استان جدید دیگر نیز آغاز خواهد شد.

این طرح دارای اهداف مهمی در ۲ بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری و کشف استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی است. آغاز این طرح با شعار عدالت فرهنگی و به معنای ایجاد تسهیلات برای جامعه به منظور دسترسی همگان به امکانات فرهنگی، با یازده استان در بهمن ماه ۱۴۰۰ و مصادف با ایام الله دهه فجر افتتاح شد که با استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان مواجه شد و با درخواست سایر استان ها دومین مرحل این طرح با افزایش نه استان جدید به ۲۰ استان توسعه یافته است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات کل استان‌های و سازمان ها و نهادهای ذیربط با تمام ظرفیت خود در به ثمر رسیدن این طرح همکاری میکنند و در اولین مرحله این طرح یازده استان کشور (خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و لرستان) در ۷۱ دوره با ۵۰ مهارت هنری اجرا شد و در دومین مرحله ۹ استان (کرمان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، همدان و چهارمهال بختیاری) به این طرح پیوستند.

همچینین کلیه علاقمندان در استان های مذکور و شهرهای مشخص شده می توانند با مراجعه به سامانه //amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت‌نام در ۳۰ مهارت اقدام نمایند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط:

اجرای مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در ۲۰ استان

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه