رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 اردیبهشت 1401 - 14:21
  • کد خبر : ۱۱۰۳۳
  • چاپ خبر : تقدیر از محمدرضا عقیلی در کانون ادبی زمستان

تقدیر از محمدرضا عقیلی در کانون ادبی زمستان

کانون ادبی زمستان هفدهمین نشست در آستانه‌ خود را در حالی برگزار می‌کند که در این برنامه آیین تقدیر از فعالیت‌های هنری «محمدرضا عقیلی» برگزار می‌شود. این برنامه به مناسبت پنجاهمین سال‌گرد میلاد این هنرمند انجام می‌شود. هفدهمین برنامه‌ی «در آستانه» جمعه 23 اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود. داوران ترانه‌ی این برنامه عبدالجبار […]

کانون ادبی زمستان هفدهمین نشست در آستانه‌ خود را در حالی برگزار می‌کند که در این برنامه آیین تقدیر از فعالیت‌های هنری «محمدرضا عقیلی» برگزار می‌شود. این برنامه به مناسبت پنجاهمین سال‌گرد میلاد این هنرمند انجام می‌شود.

هفدهمین برنامه‌ی «در آستانه» جمعه 23 اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود. داوران ترانه‌ی این برنامه عبدالجبار کاکایی، حسن علیشیری و یاحا کاشانی هستند.

هم‌چنین داوران بخش آواز و تصنیف را محمد معتمدی، محمدرضا چراغعلی و محمدرضا عقیلی تشکیل می‌دهند. در بخش پاپ نیز هنرمندانی چون حمید حامی، محمدرضا عقیلی و رضا تاجبخش حضور دارند.

«محمدرضا عقیلی» (آهنگ‌ساز و نوازنده) علاوه بر هم‌کاری‌های متعدد با خوانندگان موسیقی پاپ، به عنوان نوازنده‌ی ترومپت در ارکستر سمفونیک تهران و هم‌چنین ارکستر صدا و سیما فعالیت کرد.

 

منبع: موسیقی ما

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه