رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 اردیبهشت 1401 - 10:17
  • کد خبر : ۱۱۰۱۲
  • چاپ خبر : خانواده حبیب به تخریب مزار این خواننده اعتراض کردند

خانواده حبیب به تخریب مزار این خواننده اعتراض کردند

خانواده زنده یاد حبیب محبیان با انتشار یک پست اینستاگرامی به تخریب آرامگاه این خواننده در روستای نیاسته رامسر اعتراض کردند. صفحه اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان خواننده کشورمان که توسط خانواده او اداره می‌شود، از تخریب آرامگاه او در روستای نیاسته رامسر خبر داد. در آخرین پشت این صفحه اینستاگرامی یک ویدیو از همسر این […]

خانواده زنده یاد حبیب محبیان با انتشار یک پست اینستاگرامی به تخریب آرامگاه این خواننده در روستای نیاسته رامسر اعتراض کردند.

صفحه اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان خواننده کشورمان که توسط خانواده او اداره می‌شود، از تخریب آرامگاه او در روستای نیاسته رامسر خبر داد.

در آخرین پشت این صفحه اینستاگرامی یک ویدیو از همسر این خواننده منتشر شده است که به وضعیت آرامگاه همسرش و تخریب آن اعتراض می‌کند و می‌‌گوید: «اگر ناراحت هستید، پیکرش را منتقل می‌کنم!!»

ناهید بسیم همسر حبیب محبیان در این ویدیو می‌گوید: «من مسئول این نیستم که بخواهم توضیح بدهم چرا چراغ‌های دور مزار حبیب شکسته است. به من گفتند که دو نفر در این مکان با هم درگیر می‌شوند و این درگیر باعث این شکستن می‌شود. راستش اصلا ما نمی‌خواستیم حبیب را این‌جا دفن کنیم. زادگاه او، شمیران بود و شمران هم بزرگ شد، منتها به ما اجازه ندادند که او را در زادگاهش دفن کنیم. مجبور شدیم که او در این روستا دفن کنیم. اگر مردم نیاسته ناراحت هستند پیکرش را منتقل می‌کنم. شش سال پیش اجازه ندادند پیکر را به تهران یا جای دیگر منتقل کنیم.»

در این پست متنی هم توسط فرزند محبیان نوشته شده است که به این شرح است: «همه ما می‌دانیم که چه نوع افرادی این کار را کرده‌اند. این اولین بار نیست. هر کسی که به حقوق و حریم پدرم تجاوز می‌کند، می‌داند که می‌تواند از پسش بر بیاید. در این مورد، دوربین‌هایی وجود دارد که می‌تواند مجرم رو نشان بدهد. ولی متاسفانه قانون با ما نیست.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه